hallo allemaal

• arnelotte
      arnelotte
      Bronze
      hoi,
      ik ben dus arnelotte 34 j en ga binnenkort beginnen spelen bij poker770 met de 50 dollar startkapitaal.
      als ik het goed versta zou ik hiermee een bankroll moeten kunnen opbouwen als ik me goed aan de strategie hou,
      eerlijk gezegt ben ik benieuwd hoe het gaat verlopen
      tot binnenkort aan de tafels dus

grtz arnelotte
  • 5 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey Arnelotte!

Welkom bij PokerStrategy.com en welkom op het forum!

Je zou jouw bankroll zeker moeten kunnen opbouwen bij Poker770, weet je al wat je gaat spelen? Cashgames? SnG's? MTT's? Dan kan ik je misschien op weg helpen door je wat video's en strategieartikelen aan te raden!
    • arnelotte
      arnelotte
      Bronze
      ik denk dat ik vooral cashgames ga spelen met mss om te beginnen,of iemand zou me iets beters moeten aanraden natuurlijk.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Je moet vooral spelen wat je zelf leuk vindt en waar je zelf het meeste plezier aan hebt. Als dat cashgames zijn, dan moet je daar voor gaan!

Ik kan je dan overigens zeker Crushing NL50 aanraden. Met jouw status kun je alle delen bekijken. Het gaat je zeker op weg helpen om succesvol aan de cashgame tafels plaats te nemen!

Lijkt me wel leuk om je vorderingen te kunnen volgen dan! Misschien een blogje aanmaken? :)
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      Aja welkom :P
    • Manuel8043
      Manuel8043
      Bronze
      Hallo,

Welkom en heel veel succes gewenst!! Ik ben ook net begonnen op Poker770 met het startkapitaal en speel cashgame NL2 onder Manuel0579. Wie weet komen we elkaar nog wel tegen!

Je mag me ook altijd toevoegen op skype of wat dan ook, misschien kunnen we elkaar helpen!

Groeten!!