11$ AQs welke lijn?

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 11 Tournament, 15/30 Blinds (8 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (MP2) (t6615)
      CO (t3215)
      Button (t3165)
      SB (t3905)
      BB (t3000)
      UTG (t4275)
      UTG+1 (t3000)
      MP1 (t4615)

Hero's M: 147.00

Preflop: Hero is MP2 with A, Q
      3 folds, Hero bets t90, 2 folds, SB calls t75, BB raises to t210, Hero calls t120, SB calls t120

Flop: (t630) A, 8, 10 (3 players)
      SB checks, BB bets t360, Hero calls t360, 1 fold

Turn: (t1350) 9 (2 players)
      BB bets t480, Hero calls t480

River: (t2310) K (2 players)
      BB bets t870, Hero calls t870

Total pot: t4050

Hoe spelen jullie deze?

Pre call ik zijn min 3bet omdat we heel erg diep spelen en ik lekker kan floppen. De flop kan zijn range hard gehit hebben, AK/ATs/TT, dus besluit hier te callen. Turn is een blank en nu bet villain minder dan 1/2 pot, verwacht hier weer alleen door beter gecalled te worden als ik raise dus call ik. River is niet zo'n mooie kaart, straight komt aan, AK heeft mij nu nog meer beat, toch besluit ik zijn kleine 1/3ish pot bet te callen.
  • 4 antwoorden
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      hoezo komt straight aan?:P die kwam op turn al aan lijkt me haha.
      We beaten gewoon niks. Enige hand die we dus beaten is AJ ( en betwijfel of hij die wel 3bet) . Verder komt alles aan. Ik fold eigenlijk op de turn. Aangezien we geen read op hem hebben. En zo early is. De handen die we dan beaten zijn JJ QQ KK handen maar die bette misschien flop wel, maar geen double barrels.
      Omdat ik hem niet met air hier zie door barrelen. fold ik denk ik de turn omdat we eigenlijk puur een bluf catcher hebben. En eigenlijk hopen op een J op de river.

Hij laat zeker AK of clubs zien?

Alhoewel hij JJ misschien wel kan door barrelen.
      Maar dat is maar zon klein percentage van zijn range. En als je niet fold op de turn , moet je zon beetje de river wel folden imo.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Tja bedoelde natuurlijk turn, maar dat we hier niets beaten had ik al door tijdens de hand zelf, maar besloot op het moment zelf maar af te callen en te hopen op goede afloop.

Ik wacht nog even wat reacties af, dan zal ik zijn hand wel posten , ok?

En JJ zou hij kunnen doorbarrelen omdat hij op de turn straight draw erbij krijgt?
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      uhu,

En op deze board zou het vrij moeilijk zijn om met enkel een A te gaan callen.
      En het feit dat meeste mensen pre antees zulke moeilijke spots graag vermijden en dan folden. Allemaal een reden om door te barrelen met JJ. Of dat ook gebeurd is natuurlijk weer een andere verhaal :)

hij had dus JJ?:P nee grapje :)
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Moeilijk.
      Eigenlijk moet je preflop al de beslissing maken hoe je deze hand gaat spelen, en dat heeft te maken met welke range je villain.

Als je hem een heel sterke range heeft kan je het beste folden lijkt me. Callen ook eventueel maar dan vooral om Two pair of beter of om een flush te hitten.

Denk je dat villain wat breder 3bet dan heb je een vrij degelijke hand tegen zn range en kan je wel gerust callen. Daarna zou ik ook alledrie de bets van villain callen. Je zal bijna altijd vs valuebets zitten en je bent nog steeds vaak beat maar zn betsizing is gewoon te klein om te folden. AQ, AJ en KK zijn mogelijk en dan moet je gewoon callen lijkt me.