2.5 180mans AJo

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 2.5 Tournament, 50/100 Blinds (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP1 (t1335)
      Hero (MP2) (t1445)
      MP3 (t1435)
      CO (t1951)
      Button (t1346)
      SB (t2326)
      BB (t2223)
      UTG (t1484)
      UTG+1 (t1400)

Hero's M: 9.63

Preflop: Hero is MP2 with A, J
      3 folds,Hero ?

Normaal fold ik deze , maar nu ik toch bezig met handjes posten, wat doen jullie?
  • 7 antwoorden
    • BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Turbo: Push.
      Non turbo: Afhankelijk hoe snel het volgende level komt.
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Hi,

Ik neig hier normaal gesproken naar een minraise. Om vervolgens eigenlijk iedereen te callen. Een push is ook wel prima hier, als je denkt dat er veel geflatcalled wordt waar je wellicht niet op zit te wachten. (Ligt beetje aan je postflop edge e.d.)
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      In deze specifieke situatie minraisde ik naar 225, kweenie of dat een minraise te noemen valt of is dat puur alleen 2xBB?
    • DonBartos
      DonBartos
      Bronze
      Kan ook, maak het zelf liever 200 denk ik
    • bobm78
      bobm78
      Bronze
      Ik push hier, om de reden die Bart al aangaf, als je veel geflat wordt. En mijn ervaring is dat ze dat op de 2.50$ maar al te graag doen...
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Thanks all
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door DonBartos
      Hi,

Ik neig hier normaal gesproken naar een minraise. Om vervolgens eigenlijk iedereen te callen. Een push is ook wel prima hier, als je denkt dat er veel geflatcalled wordt waar je wellicht niet op zit te wachten. (Ligt beetje aan je postflop edge e.d.)
      Oorspronkelijk gepost door bobm78
      Ik push hier, om de reden die Bart al aangaf, als je veel geflat wordt. En mijn ervaring is dat ze dat op de 2.50$ maar al te graag doen...
      Vind ik wel ok maar ik word bv maar al te graag geflat met zon stacksize als ik AJo. Gewoon puur op postflop edge, omdat je nog zoveel kan doen met je hand omdat je met een cbet heel vaak de pot oppakt en zoniet heb je altijd nog wel mooie equity om All In te gaan. Multiways zijn alweer wat moelijker though.

Mijn ervaring is echter als je shoved dat je enkel vs sterke ranges komt en dan is je equity zo ongeveer gelijk of je nu AJo shoved of A2s en dan shove ik liever de laatste en probeer ik nog value te halen uit AJo.