Check/raise - tripple barrel bluff.

• Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Wat vinden jullie van dit handje? Had pas 20 handen met hem gespeeld; 11/11/0.0.

Normaal 3bet ik deze handjes naar $2,55 maar dat had ik aan deze tafel al redelijk vaak gedaan en wilde deze hand ook niet laten gaan. =) Lijkt mij wel een nice hand omdat hij nooit een erg sterke hand heeft en ik hier gewoon een snoeiharde set rep, hij heeft hier; een missed FD of een weak make hand waar hij geen grote riverbet mee kan callen omdat hij sets op de turn zeker had geraised. Mijn sizing vind ik eigenlijk ook wel goed omdat ik nu een bijna pot bet op de river over hou en grote bets op de river zijn eng + superveel FE. Op een river :heart: had ik trouwens check/fold gespeeld. Dus hij kan hier alleen een crying/hero call maken en daar zag ik hem niet voor aan.

$0.10/$0.25 No Limit Holdem
      PokerStars
      5 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG st07003501 ($16.67)
      CO chuvak1988 ($11.26)
      BTN ISoulReadYou ($25)
      SB KonstPS ($62.29)
      BB Hero ($32.09)

Pre-Flop: ($0.35, 5 players) Hero is BB A:club: 6:club:
      2 folds, ISoulReadYou raises to $0.75, 1 fold, Hero calls $0.50

Flop: 3:heart: 2:heart: 10:spade: ($1.60, 2 players)
      Hero checks, ISoulReadYou bets $1.06, Hero raises to $3.29, ISoulReadYou calls $2.23

Turn: Q:spade: ($8.18, 2 players)
      Hero bets $4.95, ISoulReadYou calls $4.95

River: J:spade: ($18.08, 2 players)
      Hero goes all-in $23.10, ISoulReadYou folds

Final Pot: $41.18

Hero wins $40.30 (net +$8.21)

ISoulReadYou lost $8.99
  • 3 antwoorden
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Slecht. Op de turn ga je nog folds krijgen van Tx, op de river gaat er niks redelijks meer folden en tegen flushdraws heb je met Ace high waarschijnlijk de beste hand.

FWIW je rept ook nog eens zo goed als niks.
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      je rept echt niks , slecht bord om te trippelen vs zijn range. monkyspew
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hoi GM,

Deze hand is wel 25NL dus moet officieel in de zilver sectie ;)

Ik haat deze hand om pre te callen. Je moet situatie's niet gaan overdenken want ik 3bet hier gewoon of ik fold deze hand. Je haalt OOP gewoon niet genoeg value met A6s in een 2bet pot.

Op de Flop rep je alleen 22/33 en that's it, no combo draws whatsoever dus ik denk dat deze spot best slecht is voor een c/R bluff. Then again had je beter pre kunnen 3betten

De board runt redelijk goed voor je om Tx te laten folden, lucky I guess :D

Mvg,
      Gerv