2.20r AQo vs SN UTG push

• TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      PokerStars No-Limit Hold'em, 2.2 Tournament, 200/400 Blinds 40 Ante (9 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP1 (t8735)
      MP2 (t4949)
      MP3 (t5688)
      CO (t18212)
      Button (t935)
      SB (t3360)
      Hero (BB) (t8800)
      UTG (t6275)
      UTG+1 (t5373)

Hero's M: 9.17

Preflop: Hero is BB with A, Q
      UTG bets t6235 (All-In), Hero?

Total pot: t1360

Als ik hier de SN die UTG pusht een range geef, ziet die er ongv zo uit met 15BB:

66/77-JJ , AQ+ waar ik met mijn AQ dus slechts 40% tegen heb, oftewel snapfold?

QQ+ zal hij wss wel minraisen en hopen op een shove, aan de andere kant is dit een 2.20r 2x-turbo en jamt hij die ook omdat er toch gewoon callhappy fish zit.
  • 8 antwoorden
    • BillGatesIII
      BillGatesIII
      Bronze
      Ik geloof mensen niet meer in een $2.20 die UTG all in gaan. Is zo vaak een steal met troep (dat hebben ze dan zeker op tv gezien of zo :) )

Snapcall dus.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillGatesIII
      Ik geloof mensen niet meer in een $2.20 die UTG all in gaan. Is zo vaak een steal met troep (dat hebben ze dan zeker op tv gezien of zo :) )

Snapcall dus.
      Dit kan, of het kan ook niet.

Het zou dom zijn als ik hier zou gaan verkondigen wat mensen in een $2.20 rebuy UTG gaan shoven...

Je redenering is in ieder geval gewoon heel goed. Range bepalen, equity bekijken en beslissen. En op die manier zelf AQo durven folden.

Of je zijn range juist hebt ingeschat is dan niet eens zo belangerijk.
      Dit is iets wat sowieso veel verbeterd door veel te spelen en te kijken wat villains allemaal doen.
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Thanks, en ranges bepalen -> equity tegen range -> dan beslissing maken vind ik idd heel handig en ik leer er een hoop van.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
      Thanks, en ranges bepalen -> equity tegen range -> dan beslissing maken vind ik idd heel handig en ik leer er een hoop van.
      :s_thumbsup:
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Echt vet hoeveel ik bijleer door de hands die TurboHenk post. :)
      Veel gelijkaardige spots waar ik ook zou twijfelen wat de correcte move is.
      En ook vaak spots waar ik de correcte move weet en dan bevestiging zie wat goed is voor het zelfvertrouwen. :f_biggrin:
    • TurboHenk
      TurboHenk
      Bronze
      Mooi om te horen dat jij net als ik er veel van leert :D !
    • bayleysa
      bayleysa
      Bronze
      Twijfel vaak ook wel in dit soort spots maar gooi het er uiteindelijk toch in :D
    • PtiiiPtaaa
      PtiiiPtaaa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door bayleysa
      Twijfel vaak ook wel in dit soort spots maar gooi het er uiteindelijk toch in :D
      Maar dat is ook omdat jij van spewen houdt

:coolface: