[AFGEROND] backing/staking(gevonden)

• liessens
      liessens
      Bronze
      Ik zou graag een baking/staking aangaan op een pokerroom buiten pokerstars.

accounts
      tommeketoch op zowel full tilt als pokerstars

Qua game heb ik geen behoeftes. Alles kan besproken worden
  • 19 antwoorden
    • pbijvoet
      pbijvoet
      Bronze
      Er staat bij backing info een template welke je moet gebruiken voor een backing/staking aanvraag.
      Gebruik die anders komt er een slotje op.

PS. voor baking aanvraag graag een lekkere cake! :coolface:
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Doe mij maar een appeltaart.

Caroline
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Allee Tommeke toch, dat had beter gekund :(
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      je ziet er zeker een +Ev investment uit
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey liessens,

Zou je even dit topic kunnen doorlezen? --> Backing: Info

Wil je effectief interesse opwekken, is het belangrijk dat je met een duidelijk plan en duidelijke doelen komt. Je dient ook te praten over wat je reeds bereikt hebt (en als dat nog niet veel is, hoe je denkt veel te kunnen bijleren en zo de backing profitabel te maken), hoeveel games/tijdsperiode/handen je wil spelen, wat het uitbetalingspercentage is,...

Er mist met andere woorden heel wat informatie in je oorspronkelijke post. Alles wat je moet weten staat echter in bovenstaande thread, dus ik zou je aanraden die even door te lezen en dan voor jezelf uit te maken wat jouw plannen zijn met dit project.

Veel succes!
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Oké ik zal het dan beetje overzichtelijker posten. Al staat het eigenlijk quasi allemaal wel in die regeltjes, maar misschien beetje beknopt.

Wat ga je spelen?
      Ik geef diegene die mij backen/stacken de volledige vrijheid in, maar om toch iets om op te steunnen te hebben
      -mttsng's veronderstel ik als zekere winst bij redelijke samplie size. Echter 1probleem. Pokerstars kan ik niet en full tilt heb ik nog zelf fundsen op als ik dit on komt. Ik weet niet of er andere rooms zijn waar deze deftig te multitablen zijn. Ik deed op pokerstars vrij eenvoudig 20+tablen en af en toe 30+tablen, maar dit laatste vergde meer inspanningen en vergt een tijdje om terug in mijn ritme te komen.
      -cash 6max zie ik ook wel zitten. Dit zou dan wel met mijn eigen mega loose style worden. Hierbij ga ik wel wat tijd in de nodige math moeten steken, want het is zeer belangrijk dat je balanced blijft. Hier zou ik dan graag op 2NL beginnen, maar aggressief upmoven.
      -ook alles anders laat ik vrij. Ik heb ook lichte ervaring in razz, stud, 10game, hu, ... Echter heb ik op al deze games heel kleine sample size en weet voor mijzelf ook niet hoe hard ik ze beat ofzo. Ook is het de vraag waar je ruim aanbod hebt, buiten stars/full tilt

Wat zijn de totale kosten?
      Hangt volledig af van de game. Mttsng zie ik wel zitten in de vorm van backing. Andere lijken mij verstandiger in vorm van stacking waar ik liefst laagste limits begin en dan aggressief upmove.

Hoeveel procent verkoop je en in welke hoeveelheden/groottes? (max 50%)
      bij backing 50procent. Echter zou ik dan wel liefst volledige tarief voorgeschoten hebben en bij verlies betaal ik achteraf terug met full tilt fondsen(heb daar iets van een 400dollar staan). Staking valt over voorwaarden te spreken.

Op welke termijn zou de backing afgerond moeten zijn?
      Ik zou graag zo snel mogelijk beginnen en eigenlijk liefst rond de 23ste afgerond zijn. Dan begin ik met blok en ga ik terug zeker pokerpauze nemen. Dan kunnen we revieuwen en eventueel na examens heropstarten.

Hoe, wanneer en wat betaal je uit? (is 10% in backing aandelen ook 10% van de prijzenpot of meer?)
      Betaling zou dan ook liefst gebeuren. Indien ik moet terugbetalen, wordt het wel wachten op terug on komen van full tilt.

Op welke pokerrooms kunnen mensen hun backing naar jou overmaken en hun geld terug ontvangen?
      overmaken: de room waar gespeeld zal worden. Op sommige rooms heb ik al accounts, op andere nog niet. Op deze room zal dan ook terugbetaald worden(+eventueel full tilt)

Overige informatie (optioneel, denk hierbij aan je nickname, grafiekjes van je resultaten, waarom wil je een backdeal, etc):
      jullie proberen.

Ik heb best mooie winstraten op allerlei mttsng op full tilt en pokerstars(beide tommeketoch)
      1.1rods full tilt(om en beide 1k in de plus)
      pokerstars upgemoved van 0.02 360mans tot en alle limieten hiertussen gebeat. Dan een sprong gemaakt naar 7.5die ik ook al lichtjes beatte, maar nog geen deftige sample size. Ook beetje 15dollars gespeeld, maar helemaal geen sample size. Ik had wel gevoel te beaten, maar sample size was daar gewoon veel te klein voor.

Ook heb ik op full tilt al beetje gecashgamed. Hier heb ik 0.02vrij goed gebeat en 0.05stond ik ook zeker in de winst. Hogere limieten waren stomme shotjes en dergelijke en hier valt weinig over te zeggen. De ene sta ik in de winst. De andere niet, maar allemaal absoluut geen sample size.
    • Angstzweet
      Angstzweet
      Bronze
      of Full Tilt Poker: Lanfear81 (dit heeft mijn voorkeur)

ehmmmm?
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door timBKR
      of Full Tilt Poker: Lanfear81 (dit heeft mijn voorkeur)

ehmmmm?
      Nu is hij goed, had per ongeluk al op post gedrukt, terwijl ik daar nog niet zat:p
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Heb héél eventjes wat titeltjes vet gezet zodat het er iets serieuzer en overzichtelijker uitziet. Lijkt nl anders alsof je snel snel een tekstje zet om snel backing/staking te ontvangen.
    • BreakingCold
      BreakingCold
      Bronze
      Ha Liessens,

Ik ben wel geinteresseerd om je te staken voor 6max cashgame. Je geeft aan dat je op 2NL wil beginnen, dus ik denk dat $100,- - $150,- wel goed moet zijn.

Paar vragen:
      Welke room wil je spelen en bij welke bankroll's wil je weer upmoven?
      Op dit moment zit ik namelijk alleen op PartyPoker, maar voor andere rooms kan ik evt wel account aanmaken!

Laat maar horen of jij ook hierin interesse hebt!
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ik zou graag wel tracked spelen, want ik heb bijvoorbeeld wel account op everest en zou daar wel willen spelen, maar met tracking is daar iets misgelopen. Dus dat valt af.

Even mogelijkheden

poker770heb ik tracked account.
      william hill heb ik tracked account.
      888poker ook en heb hier wel interesse in, maar er lijkt iets fout gegaan te zijn met tracking.

Andere rooms is ook mogelijk om account aan te maken. Zeg maar wat voor jouw makkelijkste lijkt en het beste qua aanbod. Wel zou ik graag indien mogelijk zo'n hoog mogelijk aantal strategypoints per dollar rake hebben, aangezien ik graag snel terug gold wordt en als het even kan, zelfs wil proberen voor platinum te gaan(dit is dan wel op iets langere termijn)

Ik zou graag een dergelijk BRM willen hanteren dan

2NL upmoven bij 10BI winst
      5NL upmoven bij 15BI winst
      10NL upmoven bij 20BI winst
      25NL standaard BRM.

Dit omdat ik zeker vertrouwen heb dat ik deze microlimits beat. Echter lijkt het mij niet verstandig om direct 25NL te beginnen en wil ik dus 1voor mij zelf 2voor diegene die mij staked vertrouwen op doen op de laagste limieten. Ook heb ik nog nooit serieus 6max gecashgamed.

Voor verdere afspraken lijkt het mij intressant om mij op skype toe te voegen.
    • BreakingCold
      BreakingCold
      Bronze
      Ik heb nog nooit skype gebruikt, maar ik heb het net geinstalleerd!

Lijkt me prima om het er dan even over te hebben.

Mijn skype is hasselt1990. Ik ben tot 16.00 wel aanspreekbaar, daarna pas kan ik morgen rond 19.00 weer op skype zijn.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Oké ik heb je toegevoegd
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Oké we hebben afgerond. We hebben beslist om hier een klein overzichtje te zetten van hoe het aangepakt wordt, om latere problemen te vermijden.

-Ik ga op partpoker 6max cashgames spelen met bovenstaand BRM.
      -Eerst zal er storting van ongeveer 200dollar gebeuren(exacte bedrag post ik in blog), waarmee ik normaal tot en met 10NL zou kunnen spelen. Als ik op het punt aankom voor 25NL te spelen, zullen we verder kijken
      -De winst+bonussen worden 50/50verdeeld.
      -Ik zal in eerste instantie tot 23december doorspelen. Daarna herbekijken we en hervatten eventueel terug begin februari
      -ik zal mijn voortgang bijhouden in mijn blog nieuwe start met nieuwe moed poker

Ik meen zo alles opgesomd te hebben en zal waarschijnlijk vanavond eerste sessie doen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Met je storting kun je op 18 december overigens ook direct meespelen in de $10K depositors freeroll bij PartyPoker.

Misschien wel interessant voor de challenge. Spreek dan wel even van te voren duidelijk af wat de afspraken zijn bij een ship :s_cool:
    • luca02
      luca02
      Bronze
      This baking? :coolface:

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Doe mij maar een appeltaart.

Caroline
      :heart: Ik dacht eerder aan een Rijstevlaaike. mmm. Te bezorgen in de omstreken van R'dam of Den Haag graag.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
      Met je storting kun je op 18 december overigens ook direct meespelen in de $10K depositors freeroll bij PartyPoker.

Misschien wel interessant voor de challenge. Spreek dan wel even van te voren duidelijk af wat de afspraken zijn bij een ship :s_cool:
      Ah bedankt, wordt nog wel een beetje bekijken met wanneer naar kot gaan. Aangezien ik normaal altijd op zondag naar kot moet.

Edit: gedaan met die flauwe grappen :P
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Ik move deze wel even naar afgerond, geïnteresseerden kunnen hier de updates volgen:

nieuwe start met nieuwe moed poker

Succes!