NL 10 - 77 max value

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      Hoe haal ik hier normaliter max value uit mijn hand? ik kan hier op de turn al raisen, maar ik zie hem hier na een 3bet op de turn op zo'n bord zijn overpair wellicht al wel opgeven, tenzij hij een spades in zijn hand heeft. rived lijkt me dan wel een easy raise..

Known players:
      Position:
      Stack
      CO:
      $10,45
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with 7:heart: , 7:diamond:
      4 folds, CO raises to $0,30, Hero calls $0,30, 2 folds.

Flop: ($0,75) 9:spade: , 8:heart: , 7:spade: (2 players)
      CO bets $0,7, Hero calls $0,70.

Turn: ($2,15) 8:spade: (2 players)
      CO bets $1,1, Hero calls $1,10.

River: ($4,35) 7:club: (2 players)
      CO bets $2, Hero raises to $5,00, CO raises to $8,35 (All-In), Hero calls $2,90 (All-In), CO gets uncalled bet back (All-In).

Final Pot: $20,15

Results follow (highlight to see):
      CO shows (9h 9c)
      Hero shows four of a kind, zevens (7h 7d)

Hero wins with four of a kind, zevens (7h 7d)
  • 6 antwoorden
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Raise de flop sowieso. Het board kan niet drawyer zijn dan dit. Turn is mooi, vind een call daar prima. Raise is ook een optie om de pot te bouwen. Ik denk dat hij elke bluff toch niet doorzet op de river en hier vaak broke zal willen op de turn al.
      De river zou ik direct shoven aangezien hij toch alles callt, of op elke raise zal folden. De sizing zal deze beslissing niet beinvloeden.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777
      Raise de flop sowieso. Het board kan niet drawyer zijn dan dit. Turn is mooi, vind een call daar prima. Raise is ook een optie om de pot te bouwen. Ik denk dat hij elke bluff toch niet doorzet op de river en hier vaak broke zal willen op de turn al.
      De river zou ik direct shoven aangezien hij toch alles callt, of op elke raise zal folden. De sizing zal deze beslissing niet beinvloeden.
      ²
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      river raise vond ik beroerd. Je call op de turn lijkt gruwelijk hard op de nuts. Anyways je moet iets over villain zeggen que stats en history.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Raise flop > bet turn > bet river, je wil het geld hier zo snel mogelijk naar het midden hebben.
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Raise flop > bet turn > bet river, je wil het geld hier zo snel mogelijk naar het midden hebben.
      dit
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door fortunewheel
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      dit
      duidelijk dat iedereen het eens is :)
      Hier de flop callen is echt terrible , ze kunnen superloose callen en er kunnen tonnen slechte turns komen.