Nl 10 - Kk

• dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      wat is hier de ideale line? mijn 3bet op de flop is wellicht wat aan de grote kant, en isoleert enkel tegen beter. turn maak ik maar een kleine 3bet, in de hoop op een shove.. niet echt optimaal gespeeld denk ik, maar hoe speel ik de hand hier wel goed?

Known players:
      Position:
      Stack
      UTG2:
      $8,79
      CO:
      $7,59
      Hero:
      $10

0,05/0,1 No-Limit Hold'em (8 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: Elephant 0.88 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is BU with K:diamond: , K:club:
      UTG2 calls $0,10, 3 folds, CO raises to $0,30, Hero raises to $1,00, 3 folds, CO calls $0,70.

Flop: ($2,25) J:spade: , 8:heart: , 8:spade: (2 players)
      CO bets $0,5, Hero raises to $2,50, CO calls $2,00.

Turn: ($7,25) K:spade: (2 players)
      CO bets $0,5, Hero raises to $1,50, CO raises to $4,09 (All-In), Hero calls $2,59.

River: ($15,43) 8:diamond: (2 players)

Final Pot: $15,43

Results follow (highlight to see):
      CO shows (Qc Th)
      Hero shows een full-house, koningen full of achten (Kd Kc)

Hero wins with een full-house, koningen full of achten (Kd Kc)
  • 3 antwoorden
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      flop RR size niks mis mee tegen een idioot. gewoon lekker potten die handel. Turn betsize is idioot. gewoon normaal sizen voor value en proberen hem te stacken , je moet echt geen 'tricky' betlines nemen tegen zwakke spelers. Het maakt je superongebalanceerd en je verliest massa's value. vooral dat laaste
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Flopsizing kan wel, ik maak het ook altijd net wat duurder voor hen als ze proberen cheap een turn te krijgen. Vaak is dit namelijk teken van zwakte of draw. En turn zoals al gezegd shove ik gewoon. Hij heeft perfecte bet achter en je krijgt het daar van zoveel handen erin :)

Xeno
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik denk dat je hier de ideale line hebt aangenomen.

Heel vaak zijn die kleine bets op de flop pogingen om goedkoop te drawen...en zeker op dit board is dat een mogelijkheid. Door je raisesize kan je perfect op de turn all-in gaan...dus dat is prima.

Op de turn...sja,die kleine raise van je draait goed uit, maar ik denk dat je hier ook perfect gewoon kunt shoven...dat zal imo niet zoveel verschil maken.