NL2 AQs

• Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Speel ik deze hand goed?

Preflop kan een call wel om de 2 limping fish erin te houden en aangezien mijn hand suited is call ik hier al eerder dan met AQo. Isoleren had ook wel gekunnen aangezien de kleine openraise, maar wou best wel men hand ip tegen 3 fishes spelen. Nu komt de flop en wil ik niet gaan raisen omdat ik niet zoveel folding equity verwacht van 3 spelers en aangezien ik hoge implieds heb doordat het 4way is. De turn komt en daar krijg ik niet de goeie odds om te gaan callen aangezien ik river daar zowiezo ook callen dus eigenlijk moet gaan shoven... Ik heb hier gefold maar vond het wel redelijk weak van mezelf. Was een raise flop hier dan toch beter geweest?

PartyGaming - $0.02 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

CO: $0.97
      Hero (BTN): $2.00
      SB: $2.62
      BB: $2.09
      UTG: $1.09
      UTG+1: $2.08
      MP: $0.81
      MP+1: $2.16

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has A:diamond: Q:diamond:

fold, fold, MP calls $0.02, MP+1 calls $0.02, CO raises to $0.06, Hero calls $0.06, fold, fold, MP calls $0.04, MP+1 calls $0.04

Flop: ($0.27, 4 players) T:diamond: K:club: 9:diamond:
      MP checks, MP+1 checks, CO bets $0.19, Hero calls $0.19, fold, fold

Turn: ($0.65, 2 players) T:club:
      CO bets $0.46, fold

CO wins $0.62

Xeno
  • 5 antwoorden
    • dopiejopie88
      dopiejopie88
      Bronze
      pf call is denk ik wel prima. je hebt positie en zeker tegen visjes kan je wel lekker gestacked worden als je hit..

flop raise ik hier wel! de bet van co op de flop in een 4way pot geeft aan dat hij waarschijnlijk wel gehit heeft. ziet er niet echt als een contibet uit, zeker niet tegen 3 man. je hebt zelf de nutflushdraw en ook nog eens een straightdraw. daarnaast is een aas hier denk ik nog wel eens goed, dus dit zijn nog wat extra outs. je hebt alleen met de FD en de SD al meer dan 50%, dus ik wil hier op de flop graag allin komen..

als het echte visjes zijn donken mp2 en/of op mp2 +1 zelf al uit op de flop, en nu ze dat niet doen, verwacht ik weinig maar van hen na de bet van co. door hier te callen blijft de pot klein en heb je het risico's op het pairen van het board op de turn en river, waardoor je eigenlijk al niet meer allin wilt komen. ik raise hier op de flop dus al naar 0.60$
    • michel2311
      michel2311
      Bronze
      nh as played imo. Alleen turn had je volgens mij ook kunnen callen volgens de potodds-regels. Je hebt 12outs voor je flushdraw en 3 voor je overcard.
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      denk dat een preflop 3bet ook niet verkeerd is , je zit IP met goeie hand , en veel kans dat ie raised om het dode geld te nemen.
      As played kan je prima flop en turn callen , raisen zou ik niet doen .
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dopiejopie88
      pf call is denk ik wel prima. je hebt positie en zeker tegen visjes kan je wel lekker gestacked worden als je hit..

flop raise ik hier wel! de bet van co op de flop in een 4way pot geeft aan dat hij waarschijnlijk wel gehit heeft. ziet er niet echt als een contibet uit, zeker niet tegen 3 man. je hebt zelf de nutflushdraw en ook nog eens een straightdraw. daarnaast is een aas hier denk ik nog wel eens goed, dus dit zijn nog wat extra outs. je hebt alleen met de FD en de SD al meer dan 50%, dus ik wil hier op de flop graag allin komen..

als het echte visjes zijn donken mp2 en/of op mp2 +1 zelf al uit op de flop, en nu ze dat niet doen, verwacht ik weinig maar van hen na de bet van co. door hier te callen blijft de pot klein en heb je het risico's op het pairen van het board op de turn en river, waardoor je eigenlijk al niet meer allin wilt komen. ik raise hier op de flop dus al naar 0.60$
      Denk dat je hier maar weinig op de flop van zijn range gaat laten folden, en daarom is een call met je odds denk ik beter omdat je nog goede implied odds hebt, en je hand is redelijk disguised als je straat hit.

Tegen yoshiwa wat doe jij hier dan op de turn? Call en 'call als hit' op de river?

Xeno
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      zei ik toch , call turn :)
      en obv doe je dat niet om te folden als je hit:D