Mansion Poker

• RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Beste Pokerstrategen,

Hier word ik vervelend van. Van dit soort mails van poker rooms word deze kleine jongen boos. Met 1 klik kan je duizenden dollars op de room zetten.
      Maar om er iets af te halen, maken ze het je zo moeilijk mogelijk. Je zet er geld op met een bepaalde neteller, maar terugzetten op diezelfde neteller moet dan geverifieerd worden. :facepalm:
      Wat mijn gevoel daarbij is: Ze willen je op de room houden.
      Wat ze zelf zeggen: Veiligheidsoverwegingen.

Waar zijn de veiligheidsoverwegingen bij de deposit?

Vriendelijke Groet,

Een geïrriteerde Ad.
      -------------------------------------------------------
      Op 7 december 2011 20:40 schreef Mansion Poker <ondersteuning@mansionpoker.com> het volgende:
      Beste HERO,

We bekijken momenteel uw verzoek tot geldopname van een totaalbedrag van $###. Uit veiligheidsoverwegingen verzoeken wij u om ons te voorzien van een geldig identiteitsbewijs met foto (bv. paspoort of rijbewijs, identiteitskaart).

Op het identiteitsbewijs moet het volgende zichtbaar zijn:

• Foto
      • Voor-en achternaam
      • Adres, zoals geregistreerd in uw accunt
      • Geboortedatum
      • Vervaldatum (gelieve de vervaldatum door te geven indien deze niet vermeld wordt)
      • Handtekening

Als het adres dat geregistreerd werd in uw account niet vermeld wordt op uw identiteitsbewijs, of ervan verschilt, dan verzoeken we u ons een document te bezorgen (factuur voor gas, water of elektriciteit of een bankafschrift) waarop het adres (dat geregistreerd staat bij ons) wel vermeld wordt.

Het document dient het volgende te bevatten:

• Volledige naam en adres geregistreerd in uw account
      • Logo van het bedrijf (duidelijk zichtbaar)
      • Datum (binnen een periode van 3 maanden)

Bovendien moeten de documenten te voldoen aan het volgende:

• Duidelijk en leesbaar
      • Het volledige document waarbij de zijkanten zichtbaar zijn (we aanvaarden geen brieven, loonstrookjes, gevouwen papier, briefomslagen en gedeeltelijke documenten)
      • Ofwel in jpeg, adobe, of tiff formaat
      • Minder dan 1MB (indien verzonden als e-mailbijlage)

We raden u ten zeerste aan de documenten in te scannen of digitaal te fotograferen en als e-mailbijlage te verzenden naar documente@mansionpoker.com.
      Indien dit onmogelijk is kunt u de documenten proberen te faxen naar fax nr.: Canada: 1-877-766-3599 UK: 44-808-1203-489 of Internationaal fax nr.: 632-756-7096.

Vermeld a.u.b. uw gebruikersnaam (*) wanneer u de documenten verstuurt, zodat we uw account snel kunnen terugvinden.

Indien we de gevraagde documenten niet hebben ontvangen binnen 10 dagen, zal het bedrag van uw geldopname weer toegevoegd worden aan uw account tot u in orde bent met het hierboven vermelde verzoek.

Oprechte groet,

Mansion Poker Afdeling Financiën
      _____________________________________________________________________________________________
      Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt u altijd terecht bij het Mansion Poker Support Team. We staan ter beschikking 24 uur per dag en 7 dagen per week:

Online chat support – bereikbaar vanuit Mansion Poker lobby
      E-mail: ondersteuning@mansionpoker.com
      Gratis Tel nr.: Canada: 1-877-426-4640 UK: 44-800-327-7217
      Gratis fax nr: Canada: 1-877-766-3599 UK: 44-808-1203-489
      Internationaal Tel nr.: 632-756-7873
      Internationaal fax nr.: 632-756-7096
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Voor mij persoonlijk is er wel een verschil tussen veiligheid bij storten en opnemen :s_cool:

Storten -> Ik denk dat niemand het erg vindt als een wildvreemde $1000 op je account stort en vervolgens weggaat.

Opnemen -> Ik denk dat iedereen het erg vindt als een wildvreemde $1000 van je account afhaalt en vervolgens weggaat.

Maar ja het is wel altijd vervelend als je dit moet doen wanneer je geld van je account haalt. Zelf doe ik het liefst altijd direct bij mijn aanmelding ook al deze controle door direct na het aanmaken van je account de benodigde gegevens op te sturen naar de room. Op die manier kunnen ze je account direct verifiëren en dan weet je dat wanneer je wilt uitbetalen, dat dit dan vlotjes verloopt omdat je deze procedure al doorlopen hebt.

Hopelijk is de check snel afgehandeld :s_frown:
    • RocknRollAd
      RocknRollAd
      Bronze
      Bedankt. Ja, ok. Maar als ik stort via een bepaalde neteller.
      Dan is het toch logisch dat ik ook naar die neteller uitcash.
      Dat ze die check doen bij mensen die ineens een andere uitbetaalmethode doen, een andere neteller of andere rare dingen, snap ik volledig.
      Snap je m'n punt. Want die servicemedewerker werkte niet echt mee met z'n service :D :facepalm:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
      Bedankt. Ja, ok. Maar als ik stort via een bepaalde neteller.
      Dan is het toch logisch dat ik ook naar die neteller uitcash.
      Dat ze die check doen bij mensen die ineens een andere uitbetaalmethode doen, een andere neteller of andere rare dingen, snap ik volledig.
      Snap je m'n punt. Want die servicemedewerker werkte niet echt mee met z'n service :D :facepalm:
      Ik hack je account, stort 10$ via mijn neteller en neem jouw 10k$ eraf.

Dus toch wel redelijk normaal? ;)
      Haha.