nl2 straigtdraw

• lubbers12345
      lubbers12345
      Bronze
      hoe zouden jullie deze spelen? Naar mijn mening ideaal om hier te callen.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.01/$0.02 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP2:
      $2.10
      MP3:
      $1.95
      CO:
      $1.34
      BU (Hero):
      $0.77
      SB:
      $0.73
      BB:
      $1.77
      UTG1:
      $1.64
      UTG2:
      $0.48
      MP1:
      $3.06

Preflop: Hero is BU with K, J.
      UTG1 folds, UTG2 calls $0.02, 2 folds, MP3 calls $0.02, CO calls $0.02, Hero raises to $0.10, SB folds, BB calls $0.08, UTG2 folds, MP3 calls $0.08, CO folds.

Flop: ($0.35) T, 4, Q (3 players)
      BB bets $0.04, MP3 raises to $0.08, Hero calls $0.08, BB calls $0.04.

Turn: ($0.59) K (3 players)
      BB checks, MP3 checks, Hero bets $0.59, BB calls $0.59, MP3 folds.

River: ($1.77) J (2 players)

Final Pot: $1.77.
      Results follow:

BB shows a flush, king high(T 6).
      Hero shows two pairs, kings and jacks(K J).

BB wins with a flush, king high(T 6).
  • 4 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Als je MSS speelt en net begonnen bent met MSS zou ik deze gewoon volgens de charts spelen.
      Oftewel Fold preflop. Deze hand mag je (volgens de charts) alleen maar openen als je geen limpers voor je hebt. (steal-chart)

As played zou ik ook nog folden op de flop. (staat ook in de charts)
      Flop: OESD = Bet / Fold.
      Mocht MP3 alleen de bet callen dan kan je wellicht ook nog wel callen denk ik. maar zodra hij raist kan je beter folden vindt ik.

Maar dat is mijn mening. Ben zelf geen coach ;) Heb zelf ook nog wel mijn problemen en leaks in MSS ;)
      Tevens ben ik wel van mening dat je in het begin beter goed volgens de charts kan spelen.
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Als je hier KJo vanaf de button wil raisen, dan is je raise net te klein. Hier heb je 3 limpers voor je en zou je naar 0.12 (0.06+3*0.02) moeten raisen. Maar dat zou hier weinig veranderen of ze callen of niet.

Op de flop besluiten de vissen hier om te donk minbetten en te donk minraisen. Meestal is dat niet meteen een teken van een sterke hand. Callen is hier volgens mij geen goede optie, omdat je zo nog steeds niet weet hoe sterk de handjes van villains zijn.

Dus (as played) ik zou hier op de flop waarschijnlijk raisen naar 0.32 (zo'n 2/3 pot). Hiermee geef je hen geen goede odds om te callen met hun draws. En dan kun je de turn easy shoven met zo'n 0.35 behind.
    • Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      Hi,

Pre raisen is fine, idd wel iets groter.
      flop play is goed , je called volgens odd/outs voor je OESD.

Turn geeft je toppair maar om hier te gaan betten is overplay imo. Ik check hier behind.

River card sux en kan je een kleine bet maybe nog wel callen

T.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Als je MSS speelt en net begonnen bent met MSS zou ik deze gewoon volgens de charts spelen.
      Oftewel Fold preflop. Deze hand mag je (volgens de charts) alleen maar openen als je geen limpers voor je hebt. (steal-chart)
      Ahdv Raise over Limpers artikelen vind ik hem een goeie raise :) Ik raise alleen wat groter om HU te zitten sinds daar het meeste geld zit

Op de Flop flat ik ook , geen reden om je Sd te overplayen. De Turn is zo goed als een schuif met jouw stacksize

nice hand :) !

- Gerv