NL2 76s

• Manuel8043
      Manuel8043
      Bronze
      Vanmiddag deze hand gespeeld... in mijn beginnende pokercarriere vind ik dit erg moeilijke beslissingen... Villain welke op de flop bet speelt 28/18....

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.02(BB) Replayer
      SB ($2.07)
      BB ($5.46)
      UTG ($2.98)
      UTG+1 ($2.98)
      UTG+2 ($2.07)
      Hero ($3.24)
      CO ($0.99)
      BTN ($0.99)

Dealt to Hero 7:club: 6:club:

UTG calls $0.02, fold, fold, Hero calls $0.02, fold, fold, fold, BB checks

FLOP ($0.07) J:club: 3:diamond: 6:spade:

BB checks, UTG bets $0.05, Hero??
  • 5 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      in mijn beginnende pokercarriere vind ik dit erg moeilijke beslissingen...

Daarom kan je best in het begin van je carriere dit soort handen folden pre-flop ;) .

As played: ik fold hier toch als ik geen goede postflop stats heb over villain. En zelfs dan nog, dit is een moeilijk speelbare hand omdat je bij een bet op de turn wss toch moet opgeven en je nooit veel value kan halen.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Aangezien er nog maar één speler in de hand zit raisen preflop.
      As played flop call je daar wss niet lekker, zeker als je niet veel ervaring hebt. Het board is kurkdroog en de enige improvement op de turn is een 6 of 7.
      Dus fold...
      Als je dat soort handen limpt(wat je beter doet met meer limpers voor je dan 1tje maar) dan hoop je een mooie draw te hitten en veel implied odds te hebben. Vandaar dus fold hier op de flop.

Xeno
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Ik zall all in gaan.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Goedemiddag
      Ik zall all in gaan.
      :coolface:
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon
      Aangezien er nog maar één speler in de hand zit raisen preflop.
      As played flop call je daar wss niet lekker, zeker als je niet veel ervaring hebt. Het board is kurkdroog en de enige improvement op de turn is een 6 of 7.
      Dus fold...
      Als je dat soort handen limpt(wat je beter doet met meer limpers voor je dan 1tje maar) dan hoop je een mooie draw te hitten en veel implied odds te hebben. Vandaar dus fold hier op de flop.

Xeno
      Dit is inderdaad de feedback die je nodig hebt (niet die van Goedemiddag ;) )

Je kan preflop raisen om de limper te isoleren. Die zal heel vaak folden aangezien hij zijn sterke handen wel geraised zou hebben. Mocht hij toch callen dan zal je alsnog vaak de pot oppikken door op een goede flop te c-betten.
      Dus preflop zou ik hier kiezen tussen een fold of een raise.

Op de flop kan je beter gewoon folden. UTG bet tegen twee spelers en het is dus minder waarschijnlijk dat hij bluft. Daarnaast heb je nog maar weinig outs...dus een fold is hier het beste.