mss nl2 QQ

• faithless1
      faithless1
      Bronze
      Hoi,

Ik twijfelde bij deze hand op het doorbetten op de turn.
      De stats van villain op 167 handen is vp$p 14.37, wtsd 16.67.
      Ik probeer namelijk mijn mss spel te verbreden en dus ook mijn turn spel te verbeteren.
      Gezien het passieve spel van villain is mijn verwachting dat hij op de turn fold.

iPoker - $0.02 NL - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

BB: $2.47
      UTG: $0.91
      UTG+1: $1.16
      MP: $2.08
      MP+1: $1.00
      Hero (LP): $0.96
      CO: $3.02
      BTN: $4.99
      SB: $3.04

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has Q:diamond: Q:heart:

fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.06, fold, fold, SB calls $0.05, fold

Flop: ($0.14, 2 players) J:heart: 7:diamond: T:club:
      SB checks, Hero bets $0.10, SB calls $0.10

Turn: ($0.34, 2 players) 9:club:
      SB checks, Hero bets $0.17
  • 4 antwoorden
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Waarom zou je niet doorbetten? Je hebt een overpair en krijgt er een gutshot bij. Ik zou wellicht wat groter betten op de turn denk ik. Je geeft hem nu alleen maar goedkoper een rivercard.

As played. Mocht hij callen dan kan je op de river altijd nog kijken wat hij doet.

Dat is mijn gedachte als MSS speler ;)
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Waarom zou je niet doorbetten? Je hebt een overpair en krijgt er een gutshot bij.
      Door die T op de turn verandert dit imo toch meer in een OESD ipv gutshot. Zowel een 8 als een K geven je een straight. En samen met je overpair heb je hier voldoende om door te betten.

Zelf zou ik het hier op de turn 0.22 à 0.24 maken, zodat je de river makkelijker kan shoven. Je houdt dan 0.56 (0.96-0.06-0.10-0.24) over en de pot wordt dan 0.82 (0.34+0.24+0.24).

Indien je hand niet verbetert (straight draw komt niet aan) en villain besluit op de river plots te betten/shoven, dan is het een moeilijke beslissing om te callen. Zonder reads of stats op villain zou ik hem dan toch credit geven dat ie mogelijk een 8 vast heeft, en dus eerder zal folden op de river als villain me meteen AI zet.
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door VipKen
      Oorspronkelijk gepost door toxicgod
      Waarom zou je niet doorbetten? Je hebt een overpair en krijgt er een gutshot bij.
      Door die T op de turn verandert dit imo toch meer in een OESD ipv gutshot.
      Je hebt helemaal gelijk. Verkeerd gezien ;) Denk dat ik moe was om 00:23 :D
      Maar met een OESD des te meer reden om door te betten idd.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey faithless,

Ik zou gewoon de Turn groter betten voor value omdat je nu nooit meer gaat folden met je equity :) Ik denk dat je iets minder naar stats moet gaan kijken want deze speler kan makkelijk AJ/KJ/QJ hebben en daar loop je nog op voor bijv.

Pre & postflop zijn trouwens correct gespeeld!

Mvg,
      Gerv