probleempjes met startkapitaal

• MrStigen
      MrStigen
      Bronze
      Hey!

Ik heb twee maanden geleden een startkapitaal op BETFAIR aangeboden gekregen.. Ik heb alles gedaan zoals het hoorde en het is niet gelukt om die 50 dollar te ontvangen.
      Nu heb ik enkele dagen geleden een startkapitaal op 770 aangeboden gekregen,wederom alles in orde gebracht, een mail gekregen van pokerstrategy.com dat alles "in orde" is en dat de 50 dollar gestort is.

"Gefeliciteerd MrStigen,

Jouw $50 startkapitaal van PokerStrategy.com is aangekomen op jouw account van Poker770 en je hebt de bronze status op PokerStrategy.com gehaald! Je kunt nu inloggen bij Poker770 en direct gaan spelen..............")

Nu meld ik me aan en kan ik nog steeds niet spelen omdat er niets op men account staat. Kan iemand me hiermee helpen?
      Mvg,

Stigen
  • 17 antwoorden
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey MrStigen,

Ik zie hier in jouw gegevens staan dat je het startkapitaal inderdaad ontvangen hebt op Poker770 en dit op 16 november. Je mag het startkapitaal houden, maar de voorwaarde is wel - zoals je hier kunt lezen - dat je binnen de 14 dagen begint met spelen, anders vervalt het aanbod. Zou dat het probleem kunnen zijn?

We hebben echter ook nog een andere gratis geld aanbieding. Zo kun je bij 888Poker een gratis $8 startkapitaal aanvragen. Misschien is dat wel wat voor jou? Voor meer informatie, kun je op deze pagina terecht.
    • MrStigen
      MrStigen
      Bronze
      Hey!
      ik zie niet wat je niet begrijpt aan men bericht. Het heeft niets te maken met 14 dagen niet inloggen, ofzoiets... Ik heb gewoon geen geld gekregen op mijn account...en dit voor de 2e keer...daar draait het om. Ik heb mezelf ingelogged 2 uur nadat ik de mail had gekregen dat ik het startkapitaal ontvangen had op 770 POKER.
      Misschien doe ik iets fout...kan ook...maar er wordt me tot 2 maal toe een startkapitaal aangeboden en ik slaag er nooit in om iets te ontvangen.

Mvg,

Stigen
    • MrStigen
      MrStigen
      Bronze
      mijn "CURRENT BALANCE" blijft 0$
    • MrStigen
      MrStigen
      Bronze
      http://imageshack.us/photo/my-images/864/schermafbeelding2011121.png/

links boven kan je zien dat ik kan inloggen, maar links beneden zie je dat ik niets heb om mee te pokeren :)
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey Mrstigen,

Zou je even een screenshot willen maken van je transactiegeschiedenis sinds 15 november? Dan kan ik aan de hand daarvan even contact opnemen met Poker770 om te zien wat het probleem is.

Je vindt deze transaction history via:
      Cashier -> My account -> Transaction history.
      Selecteer dan de pediode zoals in het screenshot aangegeven staat.

Het kan zijn dat er een paar uur vertraging zit tussen het bijschrijven van het startkapitaal op je account en het moment dat wij de mail versturen, omdat wij deze versturen zodra we de "OK" krijgen van Poker770. Zij boeken het geld dan over, wat soms even kan duren. Als je daarna in de eerste 14 dagen niet met het geld speelt, dan wordt dit weer teruggeboekt om inactieve transfers te voorkomen.

Over Betfair:
      Wat is de alias daar, dan zal ik meteen even voor je kijken wat er daar aan de hand was.

Groetjes,
      Rene
    • MrStigen
      MrStigen
      Bronze
      hey,
      misschien is het probleem dat ik via mac poker speel, en dus via hun browser?
      als ik klik op my account gebeurd er niets en kan ik dus ook geen screenshot maken...
      als ik het op de pc van men pa probeer gebeurd er iets raar met de software, telkens als 77O poker open staat, glijdt de muis telkens naar linksboven op het scherm en kan ik de pc niet meer besturen, zeer vreemd!
    • MrStigen
      MrStigen
      Bronze
      ik heb de transaction history gevonden, maar die is helemaal leeg
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MrStigen
      Hey!
      ik zie niet wat je niet begrijpt aan men bericht. Het heeft niets te maken met 14 dagen niet inloggen, ofzoiets... Ik heb gewoon geen geld gekregen op mijn account...en dit voor de 2e keer...daar draait het om. Ik heb mezelf ingelogged 2 uur nadat ik de mail had gekregen dat ik het startkapitaal ontvangen had op 770 POKER.
      Misschien doe ik iets fout...kan ook...maar er wordt me tot 2 maal toe een startkapitaal aangeboden en ik slaag er nooit in om iets te ontvangen.

Mvg,

Stigen
      Ik had je bericht begrepen, maar als je dus 14 dagen niet speelt, zal jouw account balance op $0 staan, omdat het geld dan ingetrokken wordt. Vandaar ook de reply.

Als je inderdaad even een screenshotje maakt van de transaction history, dan zoeken we uit met Poker770 wat het probleem is!

Excuses voor het ongemak!
    • MrStigen
      MrStigen
      Bronze
      http://imageshack.us/photo/my-images/546/schermafbeelding2011121n.png/
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Bedankt voor het screenshot, we gaan intern na - samen met Poker770 - wat het probleem is en laten je wat weten van zodra we antwoord krijgen!
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Hey MrStigen,

Helaas heb je de eerste 14 dagen niet ingelogd op jouw Poker770 account, nadat je het geld ontvangen hebt. Daarom werd het ook opnieuw weggehaald en kon je het dus niet meer zien staan.

Het geld heeft dus wel degelijk op jouw account gestaan (zoals we ook hadden gemeld in het ticket dat we je stuurden), maar werd door inactiviteit weggehaald.

Sorry voor de eventuele teleurstelling.
    • PokerstarNick
      PokerstarNick
      Bronze
      Ikzelf heb een gelijkaardig probleem op deze site. Een tijd geleden heb ik me aangemeld op de site en alle stappen om de 7.70$ te ontvangen perfect doorlopen. Daarna heb ik een mail gestuurd naar hun klantenservice om de vraag naar 7.70$ te bevestigen. Tot nu toe niets ontvangen.

Groetjes,
      Nick
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door PokerstarNick
      Ikzelf heb een gelijkaardig probleem op deze site. Een tijd geleden heb ik me aangemeld op de site en alle stappen om de 7.70$ te ontvangen perfect doorlopen. Daarna heb ik een mail gestuurd naar hun klantenservice om de vraag naar 7.70$ te bevestigen. Tot nu toe niets ontvangen.

Groetjes,
      Nick
      Hey Nick,

Dit gaat om het $7,70 startkapitaal, dat is nog wat anders dan het PokerStrategy.com startkapitaal. Bovendien had de topic opener zijn startkapitaal wel degelijk ontvangen, even ter verduidelijking :)

Anyways! Bedankt voor het melden. Heb je naar promotions@poker770.co.uk gemaild, met het onderwerp "BonPok" en als inhoud dat je de $7,70 wil ontvangen?

De mail moet namelijk wel naar dat specifieke adres, met dat specifieke onderwerp. Misschien is er daar wat mis gegaan? Als je zelf ondertussen geen storting gemaakt hebt, kun je de mail altijd opnieuw verzenden!

Heb je ook een real money account aangemaakt? Want anders kunnen ze het geldbedrag niet crediteren. Je hoeft zelf geen storting te maken, maar je dient in de cashier wel het registratieformulier in te vullen. Heb je dat gedaan?
    • PokerstarNick
      PokerstarNick
      Bronze
      Ik weet dat dit niet gaat over het gehele startkapitaal :-) en slechts om de 7.70$; het is ook daarom dat ik niet onmiddellijk verder stappen ondernomen heb.
      Je raadgevingen, hoewel waardevol, lossen het probleem niet op. Heb alles geverifieerd en ik heb op 30/10 (dus al een héle tijd geleden) een mail verstuurd met topic BonPok en mijn nickname op de site. Hier heb ik tot totnogtoe nog geen antwoord op ontvangen. De 7.70$ staat niet op mijn account en is er ook nooit opgekomen. Bovendien heb ik toen ook een echt-geld account aangemaakt. Ik heb nog niet gestort.

Hoewel ik het absoluut geen ramp vind dat ik de 7.70$ niet heb ontvangen, vind ik het hele zaakje toch slecht spreken over de werking van Poker 770. Ik besef ook dat pokerstrategy hier hoogstwaarschijnlijk geen schuld aan heeft. Mijn ervaringen met pokerstrategy vertellen mij dat hetgeen hier aangeboden wordt eerlijk, consequent en vlot verloopt.

Ik hoop dat je mij toch nog verder kan helpen? Zodat ik dat geld eindelijk krijg.

Groetjes,

Nick
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Ik vrees dat op dit vlak Poker770 je verder zal moeten gaan helpen aangezien dit geen PokerStrategy kwestie is.
    • LaptopGrinder
      LaptopGrinder
      Bronze
      Stuur gewoon nog een mailtje met bonpok als onderwerp en je nickname.
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Inderdaad best gewoon de support nog eens contacteren.

Je kunt hen ook gewoon via support@nl.poker770.com vragen wat het probleem is en waarom je de $7,70 nog niet ontvangen hebt, normaal gezien geven ze daar een snel en correct antwoord op.

Hou je ons op de hoogte of het in orde komt?