geen extra strategy points

• yasminn
      yasminn
      Bronze
      Ik krijg sinds deze maand niet meer die 10 extra strategy points iedere keer, en ook andere bonus strategy points niet meer. Volgens de website zouden al die acties nog wel moeten lopen. Het gaat een beetje langzaam zo, terwijl ik toch echt veel heb gespeeld deze week :( Zou er misschien even gekeken kunnen worden of er iets mis is gegaan bij mij? Alvast bedankt!
  • 3 antwoorden
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey yasminn,

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je 2 keer de 10 punten ontvangen hebt. Je krijgt deze echter pas zodra je 1 StrategyPoint of meer hebt. Je zat er een keer net iets onder. Helaas geldt dit dan niet voor de extra bonuspunten en op die dag krijg je dan de 10 extra punten niet.

De actie loop echter wel gewoon verder, dus zodra je weer meer dan 1 StrategyPoint verdient, krijg je gewoon weer de 10 bonuspunten.
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Hm ik snap het niet helemaal... want ik heb nu in een paar dagen 10 PP's verdiend, wat dan 10 x 3.5 is 35 + 2 x 10 bonus is 55 zou moeten zijn.. maar ik sta op 32?
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      Of ben ik heel dom en zie ik iets over het hoofd? :P Want eerder toen ik veel minder pps haalde ging t veel sneller en haal er nu minstens een paar per dag (nog steeds weinig, maarja, lage limieten he :D )