Artikel om het meeste te halen uit de Equilab

• Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Onze PokerStrategy.com Equilab expert Bierbaer heeft een artikel geschreven voor alle PokerStrategen die gebruik willen maken van de PokerStrategy.com Equilab.

De auteur vertelt over zijn talloze coaching sessies waarin hij gebruikt maakt van onze eigen gratis software. Hij demonstreert verschillende functies en benadrukt de voordelen van de PokerStrategy.com Equilab.

Wat kan ik leren?

• Hoe je diepgaande handanalyses kunt uitvoeren met de PokerStrategy.com Equilab
      • Hoe je de Scenario Analyser moet gebruiken
      • Hoe je jouw spel verbetert met de Equity Trainer

Lees hier het artikel

Voor welke type spelers is dit artikel bedoeld?

• Speltype: Hold'em Poker
        • Status: Einsteiger Basic

Equilab

• 3 antwoorden
      • Orodin
        Orodin
        Bronze
        Nice!

Ik gebruik Equilab zelf regelmatig, maar ik denk dat ik er nog veeeel meer mee kan dan ik tot nu toe doe. Ga 't artikel zeker lezen!
      • VipKen
        VipKen
        Bronze
        Dit is een artikel waar ik eigenlijk al lang op zat te wachten.

Na een eerste keer snel doorgenomen te hebben, ben ik er van overtuigd dat ik dit artikel zeker eens goed ga moeten bestuderen.

Meer van dat, please :s_biggrin:
      • Lanfear81
        Lanfear81
        HeadAdmin
        HeadAdmin
        Oorspronkelijk gepost door VipKen
        Dit is een artikel waar ik eigenlijk al lang op zat te wachten.

Na een eerste keer snel doorgenomen te hebben, ben ik er van overtuigd dat ik dit artikel zeker eens goed ga moeten bestuderen.

Meer van dat, please :s_biggrin:
        Thanks guys,

goed om de goede feedback te horen.
        Ik denk echter dat het zeker veel kan helpen om het gebruik van het programma te verduidelijken. Er zijn zoveel opties, dat je misschien de eerste keer de bomen door het bos niet meer ziet als je begint zonder dat je exact in je hoofd hebt wat je wilt weten.

Misschien ook interessant om de video van de coaching van Bierbaer te bekijken. Hij gebruikte hier de Equilab om handen te analyseren tijdens de coaching en heeft deze opgenomen. Zo kun je dus zien hoe hij de analyse van de handen benaderd: