Ik geef coachings op vrijdag

• helemaalnicks
      helemaalnicks
      Silver
      Hi allemaal, ik had lange tijd het idee dat de titel van deze thread bij de meesten wel bekend was, waren altijd tal van kijkers. De laatste weken werd het wel minder, maar er is nog niemand...

Mocht er iets fundamenteel mis zijn met mijn coachings, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk, je mag zo hard zijn als je wilt, ik kan wel wat hebben hoor. Het liefst heb ik natuurlijk dat je gewoon komt kijken.
  • 24 antwoorden
    • BaggerSmurf
      BaggerSmurf
      Bronze
      Ik heb op vrijdag gewoon zelden tijd. Dus ik kan je geen feedback geven op je coachings, al vind ik je handbeoordelingen altijd uitstekend uitgewerkt :) . Ik zal eens gauw komen kijken.
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Ik vind je coachings altijd super alleen speel ik tegenwoordig voornamelijk cash games.
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Denk zelf ook dat vrijdag een redelijk ondankbaar tijdstip is. Velen gaan weg (zuipen) of hebben gewoon een rustmoment.
      Ikzelf speel nog graag de vrijdagavond en vergeet vaak je coaching :facepalm: .

Coachings zelf zijn wel leuk!
    • PhantomR32
      PhantomR32
      Bronze
      Ik zit doordeweeks sowieso pas om 21:00u of later achter de PC dus mis zo goed als alle coachings.
      Nothing personal mate :)
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      ik speel voornamelijk cash, en vrijdag avond is piekuur voor micro/low, maar ik heb deze keer wel gekeken terwijl ik speelde...

zeer informatief, zeker die laatste HU, maar zat je jezelf daar niet compleet te levelen, speel jij normaliter hogere stakes ofzo?

ik speel geen HU op party dus ken die opp niet, maar volgens mij bet 'ie gewoon klein met 2nd pair en groot met top pair etc. hij ziet jouw callen met marginale holdings dus is er voor hem geen reden om van z'n uber simpele strategie af te wijken:

ik grote hand - pot groot;
      ik kleine hand - pot klein;
      ik geen hand - ik niet bluf... uch

als ik de plank compleet missla, kaffer en brandt me dan af

van opbouwende kritiek is nog nooit iemand beter geworden :heart: cherish the love
    • Kweetet
      Kweetet
      Silver
      Hey Nick, niet aan je coachingkwaliteiten twijfelen, je doet dat super.
      Vandaag heb ik zelf ook maar het laatste kwartier kunnen meepikken wegens bezoek hier thuis.
      We hebben het er al eens over gehad, misschien kunnen we éénmaal per maand live handhistorie reviews doen.
      Kunnen we nog dieper ingaan op situaties en uitgebreid de tijd nemen om interessante handen te bespreken.
      De viewers zijn op die manier meer betrokken en we kunnen van elkaar leren.
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Ik heb je coachings nu een paar keer (gedeeltelijk) gevolgd en daar is niks mis mee. Het is gewoon de dag en het tijdstip dat mij (en andere zo te lezen ook) vaak niet zo goed uitkomt om uiteenlopende redenen.
    • Zeezout
      Zeezout
      SuperModerator
      SuperModerator
      Vrijdagavond is bij ons gezellige avond voor het gezin, dus tja, dan ben ik er maar zelden.

Aan je coachings ligt het zeker niet!
    • Roachor
      Roachor
      Bronze
      Ik moet zelf altijd tot heel laat werken, dus eigenlijk nooit tijd.

Volg wel eens een coaching en dan zie ik 9 tafeltjes ofzo open staan.. dat kan ik nog niet echt volgen, wil graag alles volgen maar word mij een beetje te veel dan :P
    • CarlyTuur
      CarlyTuur
      Bronze
      Vrijdag is ook altijd lastig voor mij, omdat ik 's vrijdags competitie tafeltennis heb. Maar nu is het winterstop en kan ik er nog eens bij zijn. De coaching dat tot nu toe heb kunnen bijwonen vond ik altijd leerrijk. Ik vrees, ook dat gewoon de dag niet ideaal is.
    • vietlam
      vietlam
      Bronze
      ik zou het graag willen volgens, maar ik ben brons hahaha.
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      Met brons kun je ze volgen.
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door vietlam
      Yup, de coachings van Nick zijn open voor iedereen, dus laat je zeker niet tegenhouden door je bronsstatus :s_cool:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Wat speel je vanavond Nick?
      Misschien kom ik wel nog eens langs! ^^
    • barry1975
      barry1975
      Bronze
      Beste Nick,

Persoonlijk vind ik het altijd een TOP coaching. Het tijdstip de vrijdag avond is echter 'vervelend'.

Ik verwacht dat wanneer The Voice afgelopen is, je weer meer mensen in de coaching hebt zitten.

Mvg,
      Barry
    • BadassBart
      BadassBart
      Bronze
      Ik kan ook nooit op vrijdagavond dus ben er standaard niet bij.. Wel jammer want die enige keer dat ik er wel bij was, was het zeker leerzaam.
    • MintberryC
      MintberryC
      Bronze
      Net voor de 1e keer je coaching gevolgd en ik vond het erg leerzaam. Je legt alles erg duidelijk en goed uit!

Denk dat idd de vrijdagavond een ongelukkig tijdstip is, omdat veel mensen dan toch niet thuis zijn. Denk dat The Voice er weinig tot niets mee te maken heeft.

Ik zal iig vaker komen als ik kan!
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Oorspronkelijk gepost door barry1975
      Beste Nick,

Persoonlijk vind ik het altijd een TOP coaching. Het tijdstip de vrijdag avond is echter 'vervelend'.

Ik verwacht dat wanneer The Voice afgelopen is, je weer meer mensen in de coaching hebt zitten.

Mvg,
      Barry
      Ai ai waar gaat het heen met Nederland :facepalm:
    • live4danzig
      live4danzig
      Bronze
      Coachings zijn meer dan prima, alleen vrijdagavond is niet echt handig voor mij. misschien een idee om het op een andere dag te houden?
    • 1
    • 2