sss zo moet het niet , eerste hand op tafel

• sould3mon
      sould3mon
      Bronze
      een leuke hand ,

op comfort zone speel ik op 20nl terwijl me balance daar niet volgens de regels voor is .
      maar de raises is op deze tafel dusdanig dat ik dus wel moet spelen volgens de shk ...... toch ....

heb geen hand converter die werkt voor pokker office kunnen vinden
      dus maar met hand wat gepruts.

eerste hand op de tafel dmv van wait for bb ( dit is dus niet mijn normaale spel ).
      hield dagje ervoor persies aan de shk en had stuk of 3 x de juiste dingen gedaan en toch verloren.
      aa bust day en dan geen pair gevallen ,meer wil daar niet over kwijt ;) .

zulks handen maken dat wel weer goed :)

Dealing cards
      Your cards Jc Qd [sould3mon]
      1 calls $0.20
      2 calls $0.20

3 calls $0.20
      4 calls $0.20
      5 calls $0.20
      6 checks
      7 raises $2.20

sould3mon goes All-in $3.80
      1 calls $3.80
      7 calls $1.80
      Dealing Flop 5c 6h Ks
      1 checks
      7 checks
      Dealing Turn 5c 6h Ks 9c
      1 checks
      7 checks
      Dealing River 5c 6h Ks 9c Tc
      1 checks
      7 checks
      7 shows As 8c
      1 shows Jd Ad
      Winner is sould3mon $12.45

me balance is nu overgens 60$ en daar zweef ik rond om heen
      maar heb wel dik 20$+ goed gemaakt van 10nl en de nodige sng's
      die op titan toch weer anders spelen als poker stars etc 20nl is totdus ver nog een groene lijn met af en toe een dipje :)

weet iemand eigenlijk hoe de titan points in relatie staan tot strategy points.
      ofzo heb er nu weer pak bij dus ben benieuwt bij volgende update :)

en weet niet wat je moet doen voor die extra bonus moet dat ook in je bonus menu staan ?
      kan daar niet zo 1,2 wat van terug vinden .

genoeg gepokkerd voor vandaag vandaag wel 99 handen gespeeld met 15$ winst
  • 15 antwoorden
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      slecht gespeeld. Fold preflop, herlees de artikelen, stick to bankroll management!
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Whaaa, dit noem ik over het algemeen een donkey die all in gaat met QJ,
      Herlees de artikelen aub (A)
    • sould3mon
      sould3mon
      Bronze
      maak maar een shk die dan ook winst geeft op 10nl :P
      maarja ik zal luisteren en morgen de heledag op 10nl spelen kijken of ik daar ook nu wel winst maak ipv verlies,

je snapt wel dat ik juist voor deze reactie deze hand post anders had ik wel een mislukte aa die goed gespeeld was geplaatst :)

zoals ik al zei dit is niet een normaale hand ik zeg nog leuk omdat hij een keer goed uitpakt ik weet dat het een fold is en dat het geluk is dat ik em heb gehit staat toch in de topic ?
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door sould3mon
      maak maar een shk die dan ook winst geeft op 10nl :P
      Lees de artikelen en volg ze, dat werkt.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      maarja ik zal luisteren en morgen de heledag op 10nl spelen kijken of ik daar ook nu wel winst maak ipv verlies,

zal niet lukken als je zo blijft spelen.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Even om te laten zien hoeveel geluk je had.

Preflop:
      Equity Win Tie Loss Hand
      Player 1: 26.664 % 26.079 % 1.321 % 72.600 % QdJc
      Player 2: 21.178 % 18.415 % 5.678 % 75.907 % As8c
      Player 3: 52.158 % 48.961 % 6.546 % 44.493 % AdJd

Je wint 1 van de 4 keren om 3x je inleg te winnen. Dus voor elke 4x dat je dit doet verlies je gemiddeld $3.80.
    • sould3mon
      sould3mon
      Bronze
      mmm krijg ik nu zo 20 post met rtl4 herhaaling ?

1 keer is bij mij over het algemeen genoeg en anders kap ik er vandaag nog mee iig met dit forum that is . niet dat jullie dat heel intresant vinden.

maar als helemaalniks niet door heeft dat ik deze hand post met de intentie voor die eerste reactie (dat iemand mij het ff keer verteld niet doen ) als ik kon betten op de eerste post was ik nu multimuljoenair die read kan elke idoot maken.

als ik iets haat is het negativeit aangezien dat iets is wat nu echt niet werkt.

thx yogi dat zocht ik nog maar je verteld me niks nieuws eigenlijk :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      wtf? Ik geef mn mening. Als het je niet bevalt dan moet je niet posten.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Sould3mon,
      Wij geven zelf ons eigen mening over de hand. Wanneer je die niet wilt hebben moet je natuurlijk ook de hand niet posten. En over je SHK theorie, idd je AA word wel eens verslagen(nu gaat het dan nog over 2$ 4$) wanneer je hoger op komt baal je nog meer als je AA word gekraakt. Dat is poker en dat kan gebeuren ;)

Probeer gewoon de aanwijzingen in je op te nemen en je spel te verbeteren en je zult zien dat je bankroll rustig en gestaag omhoog schiet.
    • sould3mon
      sould3mon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

zal niet lukken als je zo blijft spelen.
      dit heet doorzagen je hebt je mening in je eerste post gezet waar ik je dankbaar voor ben en ook voor die andere posts tot deze daar was de reactie op
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      is niet zo raar dat ik nog eens zeg nadat je de sss afkraakt, omdat het "geen winst zou maken". Ik meende het en meen het nog steeds. Als je niet goed speelt maak je geen winst, dus kun je ook niet verwachten dat niemand reageert op:

maak maar een shk die dan ook winst geeft op 10nl Zunge raus

maar ik zal me voortaan de moeite besparen, zak der maar in dan.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Kom op zeg,
      Laten we even lief voor elkaar blijven (A)

Wij geven onze mening, en geloven ook heilig in de sss strategie omdat we er zelf ook al genoeg winst mee hebben gemaakt. Dus hou je gewoon aan de artikelen en je zult vanzelf doorkrijgen dat je constant winst maakt(desondanks dat je ook wel eens een bad beat krijgt)

M.v.g.
      Danny
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      Kom op zeg,
      Laten we even lief voor elkaar blijven (A)

nee serieus, gaat echt te fur, probeer je zown fish te helpen, en je krijgt niks dan gezeik trug, altijd etzelfde hier.
    • sould3mon
      sould3mon
      Bronze
      :) wil je heads up kleed je helemaal uit ( ff stoken dan )

zeg het dan positief helemaalniks bij je eerste post vroeg ik er om
      dat was het doel van deze post en helemaal omdat ik je eerder heb zien posten en dus denk goh deze pesoon heeft meer ervaring zal dus wel eens gelijk kunnen hebben.

zie deze post als zelf bescherming om te zorgen dat je niet van geluk probeert te leven zef maar .

dat ik met de grap over de shk m.b.t 10nl dat ik daar geen winst heb gemaakt waarschijnlijk dankzij zulks gelukige fish of donks hoe jij het wilt noemen. ik zeg ook zelfs dat de shk wel werkte op 20nl en ok ik had wat bad beats met aa etc.

als je dan zonodig moet reageren moet je in positive zin reageren zoals je nu deed impliceert dat ik iets niet zou doen wat geloof ik nergens staat nogthans heb aangeven het niet te doen het voegde niks toe in positive zin voor mijn part was het

" zal best lukken als je volgens de shk speelt "

er staat hetzelfde dit stuurt aan in de positive zin en werkt 1000x beter.
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      lekker belangrijk...

als je dan zonodig moet reageren moet je in positive zin reageren

ik vond niks positiefs dat ik kon zeggen in deze hand.