45/90 sng turbo

• dobbylan
      dobbylan
      Bronze
      hallo,
      ik verlies ontzettend veel aan de spelers die een all in callen op de flop en mikken op de flush of straat. Voorheen maakte ik een cbet op de flop met trips/ 2 paar of toppair (op een board van bv A62) en verloor vaak de pot omdat de tegenstander op de river een sterkere hand maakte.
      Daarom ben ik veel all in op de flop gegaan om zo de odds zo slecht mogelijk te maken. Zelfs dat helpt niet, want er wordt toch gecalld en ik verlies ontzettend vaak.
      Ik speel praktisch breakeven maar de frustratie en de tijd die ik erin steek wegen nauwelijks meer op tegen de hoop op winst.
      Hoe pakken jullie zoiets aan?
  • 2 antwoorden
    • liessens
      liessens
      Bronze
      voorbeeldhandjes?
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Oorspronkelijk gepost door liessens
      voorbeeldhandjes?
      Hey dobbylan,

Ik denk dat de tip van Liessens erg goed is. Het is namelijk onmogelijk om een algemene richtlijn te geven die voor iedere hand geldt, iedere situatie is weer anders, qua actie, aantal tegenstanders, en stacksizes.

Probeer een aantal handen waarbij je twijfelt over de speelwijze hier op het forum te posten met je vraag erbij. Andere leden en onze coaches kunnen dan hun visie op de hand geven en kijken of je speelwijze en gedachtengang goed waren.