10NL KQs 9 handed

• StinkingAces
      StinkingAces
      Bronze
      0,05/0,1 No-Limit Hold'em (9 handed)

Preflop: Hero is SB with Qd, Kd
      7 folds, Hero raises to $0,30, BB calls $0,20.

Flop: ($0,60) 9c, Qh, Kh (2 players)
      Hero checks, BB bets $0,40, Hero raises to $1,50, BB calls $1,10.

Turn: ($3,60) 2h (2 players)
      Hero checks, BB bets $2,10 (All-In), Hero folds.

Final Pot: $5,70

is mijn line goed of is dit een call op de turn

ps. geen stats van villan
  • 8 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Welkom,

Goed dat je handen post, maar zou je deze hand kunnen converten d.m.v.
      - http://www.weaktight.com (even account aanmaken) of
      - http://www.neildewhurst.com (ook even account aanmaken)

Dan even over de hand.
      Ik raise preflop altijd 4bb+1bb per limper. Preflop dus naar 0,40$
      Dan de flop waarom zou je hier checken?, ik zou gewoon normaal uitbetten vanwege de straight/flush draws die er mogelijk zijn. een goede 3/4 potsize bet hier, dus 0,45$. Wanneer je word geraised push je hier all in omdat Villian zon kleine stack over heeft.

Dan even over de hand zoals jij hem gespeeld hebt. Omdat jij hier Check/raised zou ik de raise nog iets groter maken omdat hij al geld in de pot heeft zitten. Ik raise hier naar 1,60-1,80.
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      1. Raise gewoon standaard 4xBB
      2. Je flopt 2 pair op een enorm drawy bord. Het laatste wat je hier wilt doen is een gratis kaart aanbieden. Je moet hier gewoon zelf betten.
    • RealPecunia
      RealPecunia
      Bronze
      Helemaal mee eens: Zelf hard betten op de flop.
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Raise prelfop naar 40ct. bet de flop zelf. dit board is super-drawy en je wil geen gratis turn weggeven. Op deze turn call ik die kleine allin. er zijn nog veel handen die je hier verslaat, en je hebt zowiezo nog 4 outs voor de fh.
    • StinkingAces
      StinkingAces
      Bronze
      preflop zit ik in de SB en heeft iedereen gefold, dit is een situatie die ik bijna met any two raise. is het dan niet goedkoper op lange termijn op $0.30 te raisen

ik flop two pair op een drawy board en op 10NL wordt er bijna standaard (bij mij althans) in positie gec-bet op een drawy board, dus leek het mij het beste te check-raisen

dus deze denkwijze is niet helemaal juist?

ps iedereen bedankt voor comment
    • Neoken
      Neoken
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door StinkingAces
      preflop zit ik in de SB en heeft iedereen gefold, dit is een situatie die ik bijna met any two raise. is het dan niet goedkoper op lange termijn op $0.30 te raisen

ik flop two pair op een drawy board en op 10NL wordt er bijna standaard (bij mij althans) in positie gec-bet op een drawy board, dus leek het mij het beste te check-raisen

De preflop raiser zal op dit niveau in positie meestal wel cbetten... MAAR jij bent hier wel de preflop raiser en villain niet !

Daarnaast is het gewoon te gevaarlijk om een gratis kaart aan te bieden imo...
    • marcelhermus
      marcelhermus
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      Oorspronkelijk gepost door StinkingAces

De preflop raiser zal op dit niveau in positie meestal wel cbetten... MAAR jij bent hier wel de preflop raiser en villain niet !

Daarnaast is het gewoon te gevaarlijk om een gratis kaart aan te bieden imo...
      als je gaat checkraisen kijk dan ook naar zijn stack.

je had hem hier dan gewoon allin moeten zetten.

want je kun qua odds gewoon niet meer wegleggen op de turn.
    • SonicXT
      SonicXT
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Neoken
      1. Raise gewoon standaard 4xBB
      2. Je flopt 2 pair op een enorm drawy bord. Het laatste wat je hier wilt doen is een gratis kaart aanbieden. Je moet hier gewoon zelf betten.
      Zo is m'n werk gemakkelijk, doe zo door :D
      Alles is zowat gezegd