2 pair en nutflush draw

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      PokerStars - $0.10 NL (9 max) - Holdem - 6 players
      Hand converted by PokerTracker 3

MP: $14.00
      CO: $5.92
      Hero (BTN): $9.70
      SB: $10.00
      BB: $27.72
      UTG: $13.64

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has T:diamond: A:club:

fold, fold, CO raises to $0.30, Hero calls $0.30, fold, fold

Flop: ($0.75, 2 players) A:spade: Q:club: T:club:
      CO bets $0.40, Hero raises to $1.30, CO calls $0.90

Turn: ($3.35, 2 players) 3:club:
      CO bets $1.50, Hero raises to $4.59, CO calls $2.82 and is all-in

River: ($11.99, 2 players) 7:spade:
  • 3 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik raise de flop naar 1.5$ en call as played de turn. Je hebt goeie equity en nu isoleer je je tegen enkel made flushes. Terwijl je met je redraw nog goeie implied odds hebt :)

Xeno
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Ik raise de flop naar 1.5$ en call as played de turn. Je hebt goeie equity en nu isoleer je je tegen enkel made flushes. Terwijl je met je redraw nog goeie implied odds hebt smile

+1

Je hebt positie en er zijn bijna geen kaarten waar je je zorgen over moet maken. Je maakt dus beter gebruik van je positie, en daarbij geef je villain nog een kans om de river te bluffen of A-K te overplayen.

Btw, vind het wel een fold pf. A-10 is echt een zwak hand, wat hoop je dat villain heeft pf, A-9? Want de rest domineert je of geeft geen actie met een A op de flop.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door MoneyStef
      Ik raise de flop naar 1.5$ en call as played de turn. Je hebt goeie equity en nu isoleer je je tegen enkel made flushes. Terwijl je met je redraw nog goeie implied odds hebt smile

+1

Je hebt positie en er zijn bijna geen kaarten waar je je zorgen over moet maken. Je maakt dus beter gebruik van je positie, en daarbij geef je villain nog een kans om de river te bluffen of A-K te overplayen.

Btw, vind het wel een fold pf. A-10 is echt een zwak hand, wat hoop je dat villain heeft pf, A-9? Want de rest domineert je of geeft geen actie met een A op de flop.
      Woeps, daar had ik overgekeken, dacht dat villain donkte.
      Idd is preflop A10o denk ik een muck tenzij je stats van villain hebt een weet dat die licht opent of floatable is oid.
      Je gaat vaak gedomineerd worden en gevaluetowned worden als je je A hit.
      Preflop fold ik dit zelfs
      As played blijf ik even though dat je niet de IR bent bij men commentaar.

Xeno