1010 rivershove zonder overcards

• Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      PokerStars - $0.10 NL (9 max) - Holdem - 9 players
      Hand converted by PokerTracker 3

CO: $10.00
      BTN: $10.37
      SB: $11.72
      BB: $10.82
      Hero (UTG): $9.19
      UTG+1: $4.59
      MP: $13.65
      MP+1: $10.00
      LP: $13.32

SB posts SB $0.05, BB posts BB $0.10

Pre Flop: ($0.15) Hero has T:spade: T:club:

Hero raises to $0.40, fold, fold, fold, fold, fold, BTN calls $0.40, fold, BB calls $0.30

Flop: ($1.25, 3 players) 7:spade: 2:heart: 3:heart:
      BB checks, Hero bets $0.90, BTN calls $0.90, fold

Turn: ($3.05, 2 players) 7:club:
      Hero bets $2.18, BTN calls $2.18

River: ($7.41, 2 players) 2:spade:
      Hero checks, BTN bets $6.89 and is all-in, Hero calls $5.71 and is all-in

er komt niets van draws of gelijk wat aan, dus zie hier nogal veel (semi-)bluffs in zijn range.
  • 5 antwoorden
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      welke semibluff? als het een semibluff was geweest dan had je villan moeten eraisen op de turn. Busted draws op dit board. wishfull thinking maar met een read dat hij overdreven agressief is op river snapcall
    • Anraxas
      Anraxas
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door fortunewheel
      welke semibluff? als het een semibluff was geweest dan had je villan moeten eraisen op de turn. Busted draws op dit board. wishfull thinking maar met een read dat hij overdreven agressief is op river snapcall
      had ik villain moeten reraisen op turn? bedoelde dat villain mij had moeten reraisen?
      als ge tweede bedoelde hebde volledig gelijk :)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dit is een lastige zonder ook maar enige informatie over Villain. ik zou de button hier wel niet snel op een gemiste draw zetten. De enige logische draw die er ligt is een FD of bv. een hand zoals A4 (45 kan...maar zal niet vaak gebeuren).

Op de turn bet je nog voor value. Je wil value van draws en eventueel van 55/66/88/99.
      Nu is het de vraag wat hij hier shoved op de river. Je verliest van JJ/QQ/KK/AA/33/78/67/A2.

Ik sluit KK/AA uit, want die zou hij wel 3betten. Daarnaast denk ik niet dat hij A2 nog zou shoven op de river.

Dus eigenlijk verlies je van:
      JJ/QQ/33/78/67

Je wint van:
      88/99 en random blufs.

Ik denk ook niet dat Villain heel vaak zal bluffen nadat je twee straten doorbet.

Alles samenvattend kan ik me hier zeker vinden in een fold. Mits ik stats heb waaruit blijkt dat Villain agressief is, dan kan ik me eerder vinden in een call.
    • Orodin
      Orodin
      Bronze
      Je zit overigens niet fullstacked aan tafel. Wel iets om op te letten, hoor :)
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      Ik vergeet soms de actie als ik aan het typen ben. Het maakt eigenlijk niet veel uit of je nu bet of check raised op de turn beide zijn goed imo. Dit is echt een player depended situation.

Op de river vind ik check callen gewoon rotslecht. Iemand hier een semi bluff range toebedelen lijkt me erg hoopvol en is wsl niet echt een groot stuk van zijn river betting range omdat het bord eigenlijk niet echt geweldig is om iets te representen.

Dus op de river , gedachtengang , called die met slechter ja/ nee . Bereken je pot equity ( niet pot odds dus) en beslis wat een shove doet voor je EV tegen zijn calling range

as played , chk/fold river tenzij hij achterlijk is en je een mooi prijsje geeft. wederom pot equity versus handrange