$0,50 45m Pokerstars

• DirkvT188
      DirkvT188
      Bronze
      Eerste even voorstellen

Mijn naam is Dirk (DirkvT188 als accountnaam), 23 jaar en speel al een hele tijd online poker. Een jaar geleden heb ik pokerstrategy.com ontdekt en dankbaar gebruik gemaakt van het gratis startkapitaal. Hiermee heb ik een tijdje gepokert, strategie artikelen gelezen, video's bekeken en sporadisch meegedaan aan een coaching. Ik heb in die tijd alle Hold'em varianten uitgeprobeerd (SSS cash, SnG en MTT), met veel plezier en veel geleerd maar zonder eigenlijk winst te maken, wat ik helemaal niet erg vond.
      Omdat er toen een drukke periode aanbrak is het pokeren op een laag pitje gezet tot een anderhalve maand geleden. Omdat ik me in mijn eerste periode redelijk netjes aan BRM heb gehouden had ik nog $35 op mijn account staan. Dit heb ik weer tot $50 aangevuld en ik ben weer met volle moed begonnen op Pokerstars. Ik heb voor deze room gekozen omdat ik er al een account had, er is veel traffic en mijn doel is om eerst hier een BR op te bouwen en daarmee (wanneer dit ooit gaat lukken) andere rooms mee te pakken en de first deposit bonus volledig te benutten.
      Ik heb in de afgelopen anderhalve maand redelijk intensief het pokeren opgepakt en weer elke vorm van Hold'em geprobeerd. Uiteindelijk ben ik 3 weken geleden tot de conclusie gekomen dat ik SnG's de leukste variant vind, en met in mijn achterhoofd de MTT's.

Carrierestart Sit n Go's op Pokerstars

Ik ben me nogmaals gaan verdiepen in de strategieartikelen met betrekking tot SnG's en ben al redelijk ver gevorderd hierin (tot en met Silver). Daarnaast heb ik de ICM trainer gedownload en hier oefen ik ook af en toe mee. Ik heb het gevoel voor mezelf dat ik op het punt ben beland dat ik de basis strategie redelijk beheers.
      Ik heb op Pokerstars gekozen voor de $0,50 45m SnG's omdat dit de enigste variant is op Pokerstars die ik kan verantwoorden met mijn BRM (correct me if i'm wrong). Dat ik hier op het forum veel mensen zag die dit ook speelden heeft ook zeker meegespeeld in deze keuze. Inmiddels heb ik zo'n 150 a 200 toernooien gespeeld met een resultaat van: -$20

help?Help?!HELP?!?

Ik heb ondanks de niet erg goede resultaten gewoon doorgespeeld, geprobeerd mijn spel te blijven spelen (wat volgens mij goed gelukt is), geen enkele vorm van tilt of wat dan ook maar... Ik krijg het gevoel dat ik dit level helemaal niet beat, wat me toch aan het denken heeft gezet, of heeft het toch met variance te maken. Ik heb tot nu toe meegelezen met andere mensen op het forum, ben zelf niet van het actief zijn op een forum, maar ik ben op een punt gekomen waarbij ik denk hulp nodig te hebben van jullie experts. Ik vroeg me af of er misschien iemand bereid is om naar mijn spel te kijken, of dat ik op een andere wijze advies kan krijgen, met als doel om mijn spel te verbeteren en hopelijk de $0,50 45m te beaten?

Alvast bedankt als je de moeite hebt genomen om dit verhaal te lezen. Ben benieuwd op jullie reactie.

Dirk
  • 1 antwoord
    • TheErwin
      TheErwin
      Silver
      Hoi Dirk,

Ik weet niet of je al in de 45mans groep zit op Skype? Daar zijn altijd wel mensen aanwezig die je willen helpen met handen waar je over twijfelt en van tijd tot tijd zijn er ook mensen die met je mee willen kijken. Ook kan je natuurlijk in het handbeoordelingsforum zelf handen posten, om feedback te krijgen van zeer goed handbeoordelaars.