Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

NL4 flushdraw+overcards

• liessens
      liessens
      Bronze
      Ik ben sinds kort begonnen met NL SH cashgame. Ik merk hierbij dat ik vragen heb hoe mijn flushdraws te spelen. Ik ga dus paar handjes posten. Het is geheel, maar ik ga ze apart in topics openen om vervolgens algemeen topic in discussiefora te openen.

Ten eerste was de donk hier niet bewust. Was blijkbaar niet perfect aan het opletten, maar dan nog vraag ik mij af wat goede line is. Zowel na donk/als na check. Ik denk dat zowel passive als aggressive line +EV is, maar ik vind het moeilijk om uit te maken wat het meeste +EV is. Wel is het zo dat als hij bet, ik raise, hij kan shoven en dan heb ik moeilijke situatie, want ik krijg ongeveer de odds die ik nodig heb denk ik dan. Dat zou dan voordeel kunnen zijn van donk(was hier niet de bedoeling). Dat ik kan shoven en de beslissing bij hem kan leggen. Al maak ik nu eigenlijk wel vrij grote shove, waar het misschien beetje opligt dat ik eigenlijk fold wil.

$0.02/$0.04 No Limit Holdem
      PartyPoker
      6 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
      UTG zezar77 ($2.96)
      UTG+1 ClydeShelton ($4.16)
      CO BornUnlucky1 ($4.65)
      BTN Pomfrizzle ($4)
      SB svetikangel ($4)
      BB liessens ($4.72)

Pre-Flop: ($0.06, 6 players) liessens is BB A:club: J:club:
      zezar77 calls $0.04, 2 folds, Pomfrizzle raises to $0.16, 1 fold, liessens calls $0.12, zezar77 calls $0.12

Flop: 8:club: 2:heart: 3:club: ($0.50, 3 players)
      liessens bets $0.20, zezar77 folds, Pomfrizzle raises to $0.60, liessens goes all-in $4.36, Pomfrizzle goes all-in $3.24

Turn: 3:heart: ($8.90, 2 players, 2 all-in)

River: 2:diamond: ($8.90, 2 players, 2 all-in)

Final Pot: $8.90
      Pomfrizzle shows
      Q:club: Q:heart:
      liessens shows
      A:club: J:club:

Pomfrizzle wins $7.78 (net +$3.78)

liessens collects $0.72 (net -$4.00)
      zezar77 lost $0.16
  • 2 antwoorden
    • CastAside
      CastAside
      Bronze
      Hello.
      deze hand moet je wat passiever spelen, je donkt de flop en krijgt meteen een antwoord
      deze jongen/meisje heeft een made hand en protect je staat dus achter.
      Call pre is goed, maar call ook de flop call ook de turn geen hit fold river. Veel goedkoper geen stress en hij kan alleen maar gissen. hoppa win win volgende hand! :D eigenlijk vanaf pp 1010
      en lager sta je voor. maar als je denkt dat ie een laag pp ook zo speelt. tegen een set heb je nog 26%.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Dit zou ik zeker niet passief spelen:) .
      Ik vind je donkbet wel fine omdat ik dat daar balance met sets, maar donkbet wel groter en play it like a set:) .

Andere line die je kan nemen is C/R flop, maar die line is wat sterk imo, maar kan zeker. Ik wil het geld er gwn in op deze flop.

Je doet het goed tegen bijna elke hand op een set na(mr daar ligt je niet eens zover tegen achter)