0,25/0,50 Qq

• LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      0,25/0,5 Fixed-Limit Hold'em (9 handed)
      Hand recorder used for this poker hand: PokerStrategy Elephant 0.59 by www.pokerstrategy.com.

Preflop: Hero is SB with Q:club: , Q:diamond: . CO posts a blind of $0,25.
      2 folds, MP1 calls, MP2 folds, MP3 raises, CO calls, BU folds, Hero 3-bets, BB folds, MP1 calls, MP3 calls, CO caps, Hero calls, MP1 calls, MP3 calls.

Flop: (17,00 SB) 8:spade: , 7:club: , J:heart: (4 players)
      Hero bets, MP1 calls, MP3 calls, CO calls.

Turn: (10,50 BB) 9:spade: (4 players)
      Hero bets, MP1 calls, MP3 raises, CO folds, Hero calls, MP1 folds.

Ik weet gewoon dat ik hier beat ben, dit is een standaard donkmove, hij heeft een tien. Call hier voor maximaal 3 outs. Goed of niet?

River: (15,50 BB) 4:club: (2 players)
      Hero checks, MP3 bets, Hero calls.

Crying call, maar de pot is hier zo groot, dat ik toch niet meer kan folden?

Final Pot: 17,50 BB
  • 6 antwoorden
    • dopedopey
      dopedopey
      Bronze
      preflop goed

Als je dacht dat er iemand zou raisen op de flop, dan zou ik geprobeerd hebben te check raisen, anders goed.

Turn, bet is goed voor info, je wordt geraised, dan weet je dat je verslagen bent.
      Maar hoe kom jij hier aan 3 outs?
      queens helpen je niet hier, want trips tegen een straight helpt niet
      alleen 2 tienen redden je hier. Als die mp3 in ieder geval een straat heeft, wat ik ook denk.

Tjah, en moet je dan callen. pot is groot, dus je zou het erin kunnen gooien, maar ik denk dat t -ev is
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      3 tienen maximaal op de turn voor de straight.

Call is volgens mij +EV want ik hoef hier maar ongeveer 1:7 keer te winnen en villian kan hier ook een J of zelfs een 9 donken. Gebeurt maar al te vaak op deze limiet. Hoewel door zijn cap preflop lijkt een 9 me onwaarschijnlijk.
    • SeaJaws
      SeaJaws
      Bronze
      Hij heeft niet gecapped PF ;) . Tegen één call ik dit denk ik ook wel down.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      ah klopt, ik kijk verkeerd :) CO was de capper
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      De flop zou ik check/raisen, dat is de beste manier om value uit je hand te halen.

Op de turn kun je niet folden, je hebt altijd outs en hij kan ook met iets anders raisen.

Op de river is de pot te groot om te folden, je wint hier wel 1 van de 16 keer. Nice hand dus :) Deze handen moet je niet heel vaak winnen om toch nog te winnen.
    • LurkerBelow
      LurkerBelow
      Bronze
      ik zal het check/raisen met dergelijke handen beter in de gaten gaan houden, is inderdaad beter voor value zeker met zoveel spelers :)

bedankt