NL25 fold boat?

• Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Villain is dikke 36/8 fish. Hij had 0%pfr utg, hij speelt hier imo dan ook qq+ en ak.

De flop is super goed. Ik had moeten raisen, i know. Ik speelde echter zo omdat villain met zijn hele range behalve qq toch wel broke gaat hier.

De turn is heel lelijk. Ik lig echter nog voor op ak en ben van plan potcontroll toe te passen.

Op de river ben ik gewoon altijd beat, vooral tegen de fishes overshove, right?

Grabbed by Holdem Manager
      NL Holdem $0.25(BB) Replayer
      SB ($9.23)
      BB ($25)
      UTG ($42.54)
      Hero ($35.51)
      CO ($33.17)
      BTN ($25)

Dealt to Hero 4:club: 4:spade:

UTG raises to $0.75, Hero calls $0.75, CO calls $0.75, fold, fold, fold

FLOP ($2.60) K:spade: 6:heart: 4:heart:

UTG bets $1.75, Hero calls $1.75, CO calls $1.75

TURN ($7.85) K:spade: 6:heart: 4:heart: A:spade:

UTG bets $4.75, Hero calls $4.75, CO folds

RIVER ($17.35) K:spade: 6:heart: 4:heart: A:spade: K:heart:

UTG bets $35.29 (AI), Hero ??

Ik weet dat ik de flop std moet raisen, graag wil ik comment op de turn en river.
  • 4 antwoorden
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Als je de flop niet raist, waarom raise je dan de turn niet voor protection en voor value? Je zegt dat villain een fish is, en dat de turn lelijk is? Waarom?...
      Die A hit zijn range toch wel hard.

As played zegt mijn gut feeling dat je hier idd quasi altijd beat bent maar leg ik toch geen full house weg tegen een fish aangezien de flush ook nog toekomt waarmee hij mss die shove kan maken. Hier ga ik er wel vanuit dat villain bv AQ :heart: :heart: nog opent preflop, waar jij denk ik niet vanuitgaat?

Xeno
    • iamthedanger
      iamthedanger
      Black
      Raise flop of raise turn voor value/protection tegen any Ax Kx(flop) turned of flopped FD.

River is wel lelijk gezien je wss vaak beat bent, gezien t een vis is en random spazzes kan maken, en eventueel JT QJ of AQs zo kan spelen voor value kan je het er nog wel inkrijgen, misschien shipt hij AQ of AJ ook wel, waarschijnlijk niet tho.

Tough spot wel, ik neig toch naar een fold.
    • Sjors777
      Sjors777
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon
      Als je de flop niet raist, waarom raise je dan de turn niet voor protection en voor value? Je zegt dat villain een fish is, en dat de turn lelijk is? Waarom?...

As played zegt mijn gut feeling dat je hier idd quasi altijd beat bent maar leg ik toch geen full house weg tegen een fish aangezien de flush ook nog toekomt waarmee hij mss die shove kan maken. Hier ga ik er wel vanuit dat villain bv AQ :heart: :heart: nog opent preflop, waar jij denk ik niet vanuitgaat?

Xeno
      Ik hoef amper te protecten imo en zal op de turn ook door aa beat zijn. Hij barreld klein waardoor de pot op de river 17$ wordt. Ik was van plan elke non a/k river te callen tot 10$ waardoor ik potcontroll zou behouden.

Ik folde btw de river ook
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sjors777
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon

Xeno
      Ik hoef amper te protecten imo en zal op de turn ook door aa beat zijn. Hij barreld klein waardoor de pot op de river 17$ wordt. Ik was van plan elke non a/k river te callen tot 10$ waardoor ik potcontroll zou behouden.

Ik folde btw de river ook
      Denk dat je zijn range hier wat te narrow neemt, aangezien een fish toch niet echt een UTG opening range zal hebben. Hiermee bedoel ik dat die 0% pfr utg mss niet zo veelzeggend is voor deze situatie. Daarom zou ik dan ook raisen aangezien ik er niet vanuitga dat hij daar enkel QQ+ en AKo heeft, hier zou AF en WTS wel nog een handige stat zijn om wat meer na te denken ;)

Xeno