Sng bubble regels

• djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Nou maak je het volgende niet zo vaak mee: een behoorlijke fish die all in pusht met A6o en jij hem isoleert met 88, En nog iemand callt met KQo.

uiteindelijk won A6o, maar ik had de beste hand met 88. A6o won met een straight. KQo hitte niks.

board: 5 :heart: 3 :spade: 4 :spade: 10 :diamond: 7 :club:

hero: 8 :heart: 8 :club:
      winnaar: A :club: 6 :heart:
      slechtste (?) hand: K :diamond: Q :club:

Waarom krijgt degene met KQo gewoon netjes de tweede prijs uitgereikt terwijl ik de op twee na beste hand had hier?
  • 4 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Als 2 spelers uitgeschakeld zijn in dezelfde hand, dan finish je volgens stacksizes.
    • katjoeng
      katjoeng
      Bronze
      Waarschijnlijk had degene met KQ meer chips dan jou op dat moment.
    • Nagger82
      Nagger82
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door djpj1111
      Nou maak je het volgende niet zo vaak mee: een behoorlijke fish die all in pusht met A6o en jij hem isoleert met 88, En nog iemand callt met KQo.

uiteindelijk won A6o, maar ik had de beste hand met 88. A6o won met een straight. KQo hitte niks.

board: 5 :heart: 3 :spade: 4 :spade: 10 :diamond: 7 :club:

hero: 8 :heart: 8 :club:
      winnaar: A :club: 6 :heart:
      slechtste (?) hand: K :diamond: Q :club:

Waarom krijgt degene met KQo gewoon netjes de tweede prijs uitgereikt terwijl ik de op twee na beste hand had hier?
      Kun je de hand deftig posten ? Zonder stacksizes en posities kunnen we geen zinnig antwoord geven. 1 ding staat eigenlijk al bijna vast : die KQo overcall probably sucks, die kerel moet je vragen om altijd aan je tafel te komen zitten, ga je nog veel aan verdienen. Jouw 'isoleren' kan ook wel twijfelachtig zijn, enkel in late positie tegen een atc-push shorty zou ik met 88 callen, je moet hier vaak 60% equity hebben tegen zijn range en met 88 zal dat +/- zijn atc open shove range zijn. Uiteraard weer afhankelijk van bubble situatie. Maar wellicht is je call tegen shorty wel goed.

Dus mocht je de hand es volledig kunnen posten kunnen we dat haarfijn analyseren.

Grts Nagger

ps: Je wint nog de sidepot, niet ?
    • djpj1111
      djpj1111
      Bronze
      Oke, nu ik het terug zie in HM zie ik inderdaad dat ik slechts 100 chips minder had :coolface:

Ja mijn push was ook niet al te best in een doorsnee situatie maar het niveau van deze twee spelers was werkelijk bedroevend. De een had honger zei hij in de chat en ging dan ook met any 2 all in en wilde het zo snel mogelijk voorbij hebben. Bigstack nog wel! Dat was niet diegene met KQo overigens. Had verwacht dat hij KQo zeker wel zou folden in zo'n positie op de bubble. Maargoed either way zou ik verliezen...

Uiteindelijk was mijn hand de beste, jammer van de river :(