Het lukt niet

• Blaap
      Blaap
      Bronze
      Ik hang hier al en tijdje rond. Post niet vaak, maar lees veel. Ben wat dat betreft en actief anoniem lid.

Ik speel al een jaar of 6 online poker. De eerste 4 jaar zonder enige gedachte of plan, maar de laatste 2 jaar winstgevend in NLHE MTT's (tot $10) . Tot juni op FT maar daarna op Pokerstars. Het gaat over het algemeen best lekker en maak regelmatig een ship. Ben dus gewend om in mijn eigen ontwikkelde stijl regelmatig te winnen.

Maar ineens sinds een maandje ben ik het helemaal kwijt. Verlies goede handen tegen donks. Overschat mn eigen hand. Ga soms gokken in plaats van weloverwegen spelen. Het gaat nu zo ver dat ik maar even ben gestopt om me niet kapot ter ergeren aan mijn eigen spel.

Ongetwijfeld komt dit bij veel spelers bekend voor. Mijn vraag aan jullie. Wat doen jullie in deze situaties?

Ben benieuwd en alvast bedankt voor reacties.
  • 5 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      He Blaap,

ik ben zelf geen MTT speler, maar ik speel cashgames.

Ik denk dat je niet de enige bent die dit probleem heeft, en het is sowieso al heel goed dat je het op het forum post...op die manier erken je al dat er ergens iets fout gaat. Je hebt ook spelers die er van overtuigd dat ze supergoed spelen en dat de sites rigged zijn...dan kan niemand je hier helpen.

Maar goed, als ik je verhaal lees kan ik je wel een paar tips geven:

- hou je aan bankrollmanagement. Op die manier kan je eigenlijk bijna niet broke gaan.

- zelf heb ik ervaren dat het lezen van posts en het lezen van artikelen niet zoveel effect heeft als wanneer ik actief ga meedenken en reageer op posts. Het is al top dat je veel leest, maar onze community heeft echt zóveel meer te bieden wat je kan helpen een winnende speler te worden. Geloof me, ik spreek uit ervaring.

- ga je eigen spel reviewen, post handen, volg coachings en discussieer mee...en geloof, dan komt het wel goed!

Succes!