Pokeren voor het bataleon omni snowboard

• jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      Hallo iedereen,

Dit is mijn eerste blog hier op pokerstrategy.
      Ik speel nu voor een jaar of 2 poker, eerst op full tilt en nu op pokerstars. Ik speel voornamelijk sng's en af en toe een mtt.

De reden dat ik nu een blog start is omdat ik een soort stok achter de deur wil hebben die mij pusht meer gediciplineerd te pokeren. Ook hoop ik door opnames te delen en handen te posten beter wordt. Mijn doel voordit blog is om voor de voorjaarsvakantie een nieuw board te kunnen kopen. Namellijk de bataleon omni:

Mijn plan:

Ik ga 1,50$ turbo sng's en als ik tijd en zin heb een goedkoop mtt spelen.
      In de sng speel ik voor de winst. Bij ieder potje dat ik win verdien ik 5,95-1,50=4,45$. Het bord is zo'n 600$ dus ik moet 135 potjes winnen zonder te verliezen. Natuurlijk is dit niet rieel maar als ik er rekening mee houd dat ik van de 3 potje 1 verlies, 2e of 3e word en 1 win Moet ik zo'n 400 potjes spelen. 1 potje duurt ongeveer 3 kwartier en ik wil 4 potjes te gelijk spelen dus in theorie moet met 75 uur het doel berijkt zijn.

Ik heb nog een week of 10 dus ik moet 7,5 uur per week spelen. Dit probeer ik gelijk over de week te verdelen. Ik denk niet dat het handig is om een compleet weekschema te maken.

De mtt speel ik af en toe deze weken gewoon omdat ik het leuk vind om het te doen. Ik ga er niet van uit om deze te winnen al heb ik regelmatig dat ik chipleader ben maar na een uur na de bubble er toch uitlig door wat stommen handen... Maar dat zullen wel meer mensen hebben:p

2x per week wil ik een tussenstand geven en info en handen die ik ben tegen gekomen.

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven over handen. Het zou helemaal goed zijn als er iemand is die mijn opnames wil coache.

Wens me succes:)
  • 8 antwoorden
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      Wil niet vervelend doen maar je stelt een ROI van bijna 90% voorop.
      Dat is zogoed als onmogelijk :)
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Ik wens je succes, maar denk niet dat je je doel binnen 75 uur bereikt hebt;) .
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      lol, je verwacht dat je elke SnG ITM geraakt, zet dat maar meteen uit je hoofd. :P

en hoeveel man SnG? ik neem aan 9?
    • Roodbaars1986
      Roodbaars1986
      Bronze
      echte wintersporters skieen... boarden is voor watjes.. :coolface:

@ topic, succes, maar zal je doelstellingen wat realischtischer zetten, zal niet onmogelijk zijn maar dan moet je van wel hele goede huizen komen.

Enfin, voor de rest, ondanks dat, meer tijd erin steken zal je op de lange termijn zeker helpen. Beter je game wat meer uitwerken, snel upmoven, veel volume draaien en dan zie ik je board wel voor die tijd komen.
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      ik heb idd de verwachtingen denk iets te hoog ingesteld. goed dat julle me daar op wijzen maar wat zouden jullie verwachten van een 1,50 sng?

ps. net eerste rondje voor het eten gedaan. 2 van de 4 1e plaats
      is op tape, iemand intresse?
    • bembere
      bembere
      Bronze
      Je speelt de 9 mans ?

Naja wat haal baar is.. Voor de mensen hier is het heel moeilijk in te schatten wat voor jou haalbaar is maar 2 op 3 winnen is (bijna) onmogelijk. Je zult ook dagen tegen komen dat je verlies gaat draaien.

Ik kan als tip alleen geven hou een goed BRM , en leg de lat niet te hoog voor jezelf dat je kan je spel op een negatieve manier beïnvloeden , Post veel handen in de handbeoordelingen en lees veel artikelen.

Veel succes :D
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Op de 3$'s win ik 13.3% van de games (wel 10-mans). Haal hiermee net geen 20% ROI en is wel decent op STT denk ik. (obv geen sample + hotrun).

Dus ik zou iig geen 90% ROI verwachten.. ;)
    • jesseHu
      jesseHu
      Bronze
      maar als je 1-3 gaat zitten maak je niet tot nauwelijks winst...