Deze site gebruikt cookies voor het verbeteren van je zoekervaring. Doorgaan met het gebruiken van deze website betekent dat je deze cookies accepteert. Kijk voor meer details en voor het veranderen van je instellingen bij ons Cookiebeleid en Privacybeleid. Sluiten

First deposit bonus + promo code.

• Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ik sta op het punt een first deposit te doen bij 888 poker en vroeg mij het volgende af: Als je bij deze storting gebruik maakt van een promo-code, kom je dan nog steeds in aanmerking voor de FDB? Ik krijg namelijk om de haverklap een pop-up met "Stort nu en krijg $5/$10 gratis". Is natuurlijk leuk, maar alleen als ik daarmee nog wel de FDB krijg.
  • 7 antwoorden
    • 4Menace
      4Menace
      Bronze
      Heb vorige maand mijn 1e storting gedaan bij 888. Mijn advies is om de chat in te duiken met een operator (chatvenster popt toch gelijk op als je in het kassiersscherm zit ;) )

Ik kreeg een fdb + een insta-cashbonus van 10$ (ik neem aan dat de operator wat onderhandelingsruimte heeft hier maar dit zal afhankelijk zijn van het door jou te storten bedrag).

De week erna heb ik nog eens 30 gestort en weer 10$ insta gekregen.

Succes!

Edit: bij mij hield ik dus de FDB + instacash
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Dank voor je antwoord. Zit nog wel met een ander 'probleem'. Als ik wil depositen dan moet ik een bedrag in $ invullen en vervolgens wordt er aangegeven dat het bedrag a x-Euro van mijn Moneybookers (Skrill) wordt afgeschreven. Mijn MB-account is in dollars dus ik krijg met dubbele omreken kosten te maken. Is dit aan te passen naar $? (Zou dit wel aan de support willen vragen, maar krijg de mededeling dat de chat-support niet beschikbaar is.)
    • pceetje
      pceetje
      Silver
      dit probleem had ik idd ook,
      hoop dat hier iets aan te doen is?
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Ik heb het maar opgelost door te storten via mijn Neteller account welke ik wel in euro's heb staan. Kon nergens een optie vinden om mijn deposit currency aan te passen. Gek genoeg is die optie er wel als je via "Wire Transfer" uit wilt cashen.
    • kampen1970
      kampen1970
      Bronze
      Ik heb het via de live chat kunnen regelen.
    • tuffnut
      tuffnut
      Silver
      Wat een gedoe ja, ik ben er nu al een half uur mee bezig om via chat uit te leggen dat ik graag wil storten in $ en dat ik ook met $ wil betalen en niet met €

Gek genoeg kun je bij uitcashen wel kiezen welke currency je wil gebruiken.

Ik zou nu teruggebeld worden door 888 maar ik geloof er niets van.

Ik wil eigenlijk helemaal niet storten maar ik moet 1x via MB storten om naar MB te kunnen cashen

Kampen? Wat heb je dan kunnen regelen?
    • tuffnut
      tuffnut
      Silver
      Amount to deposit: US$ Deposit limits
      Your account will be debited US$

Ze hebben mij net gebeld en voor mij aangepast.