[CANCELLED] SWAP PokerHeaven -> PokerStars

• KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Ik zoek iemand die wilt swappen van pokerheaven naar pokerstars.

ik stuur jou eerst geld op pokerheaven, en daarna stuur jij het bedrag naar mij op PokerStarss.
      het gaat om zo'n 400$
      als iemand geen 400$ kan swappen, wil ik gerust ook kleinere bedragen swappen zodat ik toch als iets ervan hebt geswapt dan.

10$ mag je er vanaf houden als je het volledige bedrag kan swappen.

Grtz
  • 12 antwoorden
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      ^ iemand?
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Kan je daar wel transferen?
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      HU table
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KnownStranger
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      HU table
      Rofl
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Lol, goed idee om de regels te overtreden en te riskeren om gebanned te worden :s_thumbsup:

Je mag wel gewoon w000fer joinen op headsup tafels, die weet vast wel raad met die $400
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Yoghi
      Lol, goed idee om de regels te overtreden en te riskeren om gebanned te worden :s_thumbsup:

Je mag wel gewoon w000fer joinen op headsup tafels, die weet vast wel raad met die $400
      ken w000fer niet.
      regels overtreden... ik noem het een alternatieve weg om geld over te maken naar een andere speler.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Ze vallen ook altijd zo snel door de mand :coolface:
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze

heb zo het idee dat die 400 snel van 1 account naar een andere gaat dan , alleen not the ways of your liking maybe:D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door KnownStranger

ken w000fer niet.
      regels overtreden... ik noem het een alternatieve weg om geld over te maken naar een andere speler.
      Ik vrees alleen voor jou dat de pokerroom het anders noemt en er niet zo makkelijk mee om gaat
    • Nivlem
      Nivlem
      Bronze
      Hey KnownStranger,

Wat sommige mensen hier in wat andere woorden proberen uit te leggen is dat de methode van geld transfer die jij hier voor stelt door pokerrooms niet word toegestaan. De term 'chipdumping' word hier voor gebruikt mocht je er meer over willen opzoeken.

Je schuldig maken aan chipdumping kan er voor zorgen dat je account niet alleen gesloten word, maar ook in het in beslag nemen van het geld. Hier word uiteraard niemand beter op.

Het beste kun je het geld gewoon zelf uitcashen via Skrill of Neteller en het zo zelf op een andere site zetten om problemen te voorkomen.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Melvin

Het beste kun je het geld gewoon zelf uitcashen via Skrill of Neteller en het zo zelf op een andere site zetten om problemen te voorkomen.
      Zou hij daar zelf niet al aan gedacht hebben? :coolface:
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door Melvin
      Hey KnownStranger,

Wat sommige mensen hier in wat andere woorden proberen uit te leggen is dat de methode van geld transfer die jij hier voor stelt door pokerrooms niet word toegestaan. De term 'chipdumping' word hier voor gebruikt mocht je er meer over willen opzoeken.

Je schuldig maken aan chipdumping kan er voor zorgen dat je account niet alleen gesloten word, maar ook in het in beslag nemen van het geld. Hier word uiteraard niemand beter op.

als het niet mag, zit er niets anders op. op naar neteller!