Nl5 SH AQ

• misipokeraar
      misipokeraar
      Bronze
      stats: vpip/pfr/steal%/3bet
      agg/cbet/foldcbet/hands

Speler speelt 39/30/67/0.0
      2.5/-/0/24

Weinig info over de speler, maar wel weet ik dat hij heel veel opent. Ik snap niet waarom hij de flop zou raisen met een set, de flop is zo droog en het komt veel te sterk over, ik zet hem hier dus op een bluf.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:
      SB:
      $5.00
      BB:
      $2.76
      MP2:
      $5.65
      MP3 (Hero):
      $5.25
      CO:
      $1.74
      BU:
      $5.00

Preflop: Hero is MP3 with A, Q.
      MP2 folds, Hero raises to $0.20, 3 folds, BB raises to $0.35, Hero calls $0.15.

Flop: ($0.72) 2, A, K (2 players)
      BB bets $0.30, Hero calls $0.30.

Turn: ($1.32) 5 (2 players)
      BB bets $0.40, Hero calls $0.40.

River: ($2.12) 4 (2 players)
      BB bets $1.71, Hero calls $1.71.

Final Pot: $5.54.
  • 6 antwoorden
    • CastAside
      CastAside
      Bronze
      Ik zou hem hier na z'n slappe raise reraisen en na een call flop verder evalueren zijn lijn slaat nergens op. miss wil je de pot hier eerder oppakken. zijn range A3 A2 A5 A4 22 55 44 of ander laag pp misschien een monster. zou wel een note maken bij deze speler als hij hier een rare straight 2pair of een set zo speelt.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Minraise is vaak nuts en zeker niet zwak? Ik vind tot turn zeker goede line. River, denk ik dat je fold moet vinden. Tenzij je tripple barrel read hebt, maar je hebt die niet en ik zou dus veronderstellen dat hij dit niet al te vaak doet. Behalve misschien aantal flushdraws die hij oppakt op de turn, maar die zijn nooit voldoende tegen alle handen die je beaten

AK/AA/KK en paar straights/sets. Zijn bluffing range is nooit voldoende om hier call te vinden
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik vind de hand gwn goed gepseeld. Je 4bet niet pre dus zo hou je zen 3bet bluffs erin.
      Je hebt ook weinig info dus weet niet welke handen hij min3bet.
      flop is easy call, turn ook easy call en ik zie op de river weinig 3x in zen range. Het enige dat hij imo hier gaat showen dat jou beat heeft is AA(maar je hebt een blocker) KK en AK. Dus ik vind dit gwn een nh.
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door BillClinton
      Ik vind de hand gwn goed gepseeld. Je 4bet niet pre dus zo hou je zen 3bet bluffs erin.
      Je hebt ook weinig info dus weet niet welke handen hij min3bet.
      flop is easy call, turn ook easy call en ik zie op de river weinig 3x in zen range. Het enige dat hij imo hier gaat showen dat jou beat heeft is AA(maar je hebt een blocker) KK en AK. Dus ik vind dit gwn een nh.
      Wat gaat hij dan showen dat je beat hebt. Tot aan de turn vind ik het ook zeker oké, maar ik zie echt geen handen die hij bet die je beat
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Je zit hier swso tegen een fish, dus die zie ik eigenlijk wel een Ax zo spelen of zo groot betten omdat hij denkt dat hij een straight kan reppen.

Ik denk dat die kleine bets op flop en turn vn hem vrij zwak zijn, daar is iedereen wel mee akkoord denk ik. Maar dan moet je eens nadenken over de riverkaart, die verandert eig helemaal niets tenzij hij A3 heeft.

Ik zou niet verbaasd zijn als hij JJ of 1010 laat zien hier.

Heeft hij de nuts dan heb je net een obv read op hem gekregen:)
    • misipokeraar
      misipokeraar
      Bronze
      Thx voor de review, omdat het een dikke fish is kan je idd weinig waarde hecten aan zulke bets vind ik. Hij speelde uiteindelijk 4-4.