TT protect turn or potcontrol

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Heb ik de hand hier goed gespeeld of moet ik potcontrol doen vanaf er 4 to a straight op het board liggen?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (10 handed)

Known players:
      BB:
      $9.27
      UTG:
      $4.06
      UTG1:
      $1.27
      UTG2:
      $4.84
      MP1:
      $4.06
      MP2 (Hero):
      $8.13
      MP3:
      $4.66
      CO:
      $3.48
      BU:
      $1.08
      SB:
      $4.15

Preflop: Hero is MP2 with T, T.
      4 folds, Hero raises to $0.16, 3 folds, SB calls $0.14, BB folds.

Flop: ($0.36) T, 9, Q (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.18, SB calls $0.18.

Turn: ($0.72) K (2 players)
      SB checks, Hero bets $0.72, SB calls $0.72.

River: ($2.16) J (2 players)
      SB checks, Hero checks.

Final Pot: $2.16.
  • 3 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Je moet hoger betten op flop imo, 3/4 tot pot. Turn bet ik evt nog wel door, maar dan weer eerder 2/3 pot dan de volledige pot. River is voor mij ook een check.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Ik bet de pot echt nearly pot dus iets van 0.32-0.34$. Turn check ik behind want daar ga je enkel actie krijgen van betere handen Jx en die gaan je zowiezo gaan raisen ook nog. Als je behind checkt en je hit je FH op de river heb je grote implieds, de turn geeft wel veel 2pair mogelijkheden maar die zullen ook niet te happig zijn op je bet op dat board. Er zijn ook niet veel slechte kaarten die je niet wil zien op de river, afgezien van een J want elke J had je al beat en een AQ of AJ hand gaat daar je bet op de turn toch nooit gaan callen. AK zot niet meer in zijn range na flopcall. River is obv check behind.

Bet groot flop/check behind turn/bekijk river in case hit of aankomende straight oid.

Xeno
    • yoshiwa
      yoshiwa
      Bronze
      bet flop 30 cent , dat board hit zijn range supergoed , dus ie fold tochniet als ie gehit heeft , en je wil geen straat zien.
      Waarom je de turn bet is me een raadsel gezien ie superveel non-straights fold , en je gecheckshiped gaat worden door straights terwijl je gratis kan redrawen naar een FH.