Bonus vrij te spelen

• Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Ik heb nogal wat bonussen openstaan en die krijg ik zeker niet gedaan of ik wil er niet te hard voor werken.

Dus als er mensen geintereseerd zijn om bonussen vrij te willen spelen nog ruim $500 op Pokerstars en bijna $200 op Titan even een berichtje sturen.

Ik weet niet of het wel of niet mag maar om die bonussen maar te niet te laten gaan lijkt me wat onzinnig dan kan ik ze beter doorsturen.

Met vr .gr Gisa
  • 8 antwoorden
    • 6MaxGrinder
      6MaxGrinder
      Bronze
      Hoe wil je ze doorsturen?
    • ILTGGT
      ILTGGT
      Bronze
      Bonussen kan je toch niet doorsturen ?( .
    • jarusso
      jarusso
      Bronze
      graag 50 op stars en 50 op titan :D
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Ja idd het is wel wat lastig om ze door te zetten, maar ook daar heb ik wat op gevonden, ik maak een nieuw ww aan en dan kan diegene dus gewoon inloggen maakt een nieuw ww aan zodat ik er dus niet in kan in die tijd en dan die bonus vrij spelen en op het moment dat je heel je bonus vrij hebt gespeeld met alle punten en overige cashouts en ik stuur het dan door waar jij wilt hebben, ook staat er nog geld op kunnen we even overleggen hoe we dat willen gaan doen maar dat gaat wel lukken.
    • VipKen
      VipKen
      Bronze
      Hmm, ik zou hier toch mee oppassen ...

Dit zou men als collusion kunnen beschouwen ...

Het is niet voor niks dat je slechts één account op jouw naam kan aanmaken bij een pokerroom.
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      LOL :D
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      (moderator Pokerstars) :coolface:

Hallo Gisa, bij het aanmaken van uw account heeft u de T&C geaccepteerd hierin staat bladiebladieblaaaaaaa.

Soms vraag ik mij echt af hoe het komt dat er lui zijn die hun kop de hele dag in het zand steken of dat ze net onder een steen vandaan gekropen zijn.
    • Gisa101287
      Gisa101287
      Bronze
      Nou iig bedankt voor de reacties, ik heb ook niks over een ander account aanmaken gehad, maar der heeft blijkbaar nog nooit iemand voor een ander een toernooi gespeeld of afgemaakt of samen met vrienden een toernooi gespeeld of iets dergelijk?

En bij mij weten is dit een Forum waar je dus dingen kunt vragen, aanvragen en beantwoorden van post en daar hoef je dus niet iemand te gaan lopen afkatten van komen onder een steen vandaan!!

Ik wilde het gewoon netjes aanbieden voor diegene die geen bonussen open had staan wilde er ook helemaal niets voor terug, alle punten en geld mochten ze gewoon allemaal houden.

Maar het is al geregeld.

Met vr gr Gisele