[NL2] SSS KQ weer

• michel2311
      michel2311
      Bronze
      Weer KQ vanuit de BU. Mijn raise is 1bb te hoog had 14cent moeten zijn. Op de flop hit ik niks en na een raise ben ik weer gedwongen om te folden. Doorspelen zou alleen maar geld kosten.

Dit soort handen zijn dus mijn grootste verliezers op dit moment. Ik heb nog voorbeelden met Ax die ik volgens de STC moet spelen. Af en toe hit je en kun je verder spelen maar dit dekt volgens mij niet dit soort handen af. Is het dus niet beter om met zoveel limpers te callen (doodzonde bij SSS :s_biggrin: )? Die gasten de callen alles als er maar een plaatje bij zit. Waardoor ze na de flop heel moeilijk in te schatten zijn.

Pacific Poker - $0.02 NL - Holdem - 8 players
      Hand converted by PokerTracker 3

Hero (BTN): $0.41
      SB: $1.92
      BB: $4.13
      UTG: $1.23
      UTG+1: $2.68
      MP: $2.00
      MP+1: $0.47
      CO: $0.34

SB posts SB $0.01, BB posts BB $0.02

Pre Flop: ($0.03) Hero has Q:diamond: K:diamond:

UTG calls $0.02, UTG+1 calls $0.02, fold, fold, CO calls $0.02, Hero raises to $0.16, fold, fold, fold, UTG+1 calls $0.14, CO calls $0.14

Flop: ($0.53, 3 players) 2:diamond: 4:spade: 6:heart:
      UTG+1 checks, CO bets $0.18, fold, UTG+1 calls $0.18
  • 2 antwoorden
    • Tampaloeres81
      Tampaloeres81
      Bronze
      Hi,

NH!

Idd 1xbb te veel.
      Callen moet je absoluut niet gaan doen. Als je Gold bent, zijn er artikelen over situaties waar je zou kunnen callen. Deze situatie hoort daar niet bij :)

Flop is check/fold omdat je missed.
      Geen zorgen dat je geld verliest met deze handen. Je gaat op deze manier genoeg geld aan deze l/c jongens verdienen als je wel hit ;)

T.
    • Gerv
      Gerv
      Bronze
      Hey michel,

Deze hand is gewoon prima gespeeld hoor. Wat je ziet is dat je soms gewoon niets hit en dat dat gewoon standaard variance is.

Ik ben er zeker van dat je geen goeie sample hebt om af te leiden dat je structureel geld verliest met KQ!

Keep up the good play!
      Mvg,
      Gerv