[CANCELLED] Hulp gezocht voor sponsorloop (lees aub!)

• najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Geachte medepokeraars,

Ik zie zelden een actie langskomen voor een goed doel hier, maar ik wil toch graag een oproep doen. Wij hebben zaterdag een sponsorloop bij de voetbalvereniging en mijn idee was om iemand in z'n boxer te laten lopen als het bedrag hoog genoeg was. We zitten nu op 340 euro, maar we moeten 500 euro halen.

Hieronder de oproep van zijn facebook:

Sponsors gezocht voor de sponsorloop van Olympia'28 (voetbal) bij 500 euro ga ik een half uur in de boxer lopen. Alles gaat naar de stichting 'doe een wens' die de laatste wens in vervulling laat gaan van dodelijk zieke kinderen. Door mij te sponsoren help je deze kinderen hun droomwens te vervullen!

Als het lukt om het bedrag te halen, zal ik foto's hier posten van het event.

Zelfs als jullie 0.50$ over hebben hiervoor zou het heel mooi zijn!!

Evt bijdrage mag overgemaakt worden via stars op najtreg12.

Met vriendelijke groet,

Gert Jan
  • 20 antwoorden
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Stuur zo wel $2 succes ermee en hoop dat het koud is tijdens die sponsorloop :coolface:
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Thnx man!

Dat hopen wij natuurlijk ook allemaal :D
    • martijnde666
      martijnde666
      Bronze
      Ik stort wel effe 5$ als ik thuis ben, is mn hele stars BR :)

Is een goed doel man, vrienden van mij organiseren feesten en iedereen die op de gastenlijst staat moet dan 10euro betalen voor dat doel :)
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Mooi doel.
      Maar ben ik de enige die het een slecht idee lijkt om naar een onbekende poster geld te gaan overmaken op zijn pokeraccount omdat die zegt dat die het gaat doneren aan zieke kindjes?

(Ik zeg niet dat hij het niet gaat doen, er lijken me alleen wel 'veiligere' manieren om dat doel te sponsoren. Zeker omdat hij niet echt bekend is.)
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Mooi doel.
      Maar ben ik de enige die het een slecht idee lijkt om naar een onbekende poster geld te gaan overmaken op zijn pokeraccount omdat die zegt dat die het gaat doneren aan zieke kindjes?

(Ik zeg niet dat hij het niet gaat doen, er lijken me alleen wel 'veiligere' manieren om dat doel te sponsoren. Zeker omdat hij niet echt bekend is.)
      Heb je wel een punt alleen ik geloof liever nog in de goedheid van de mens.
      Kan mij niet voorstellen dat iemand dit doet over de rug van terminale kindertjes.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Zou idd triest zijn. Maar een broke pokerspeler zal al wel ergere dingen hebben gedaan.
      (again, ik zeg niet dat GertJan dat is. :P )
    • BreakingCold
      BreakingCold
      Bronze
      Ik snap je punt, en veel posts heb ik inderdaad niet.

Maar op dit moment back ik al 2 personen voor $300,- en heb al met verscheidene backings meegedaan.

Als je meedoet, garandeer ik je in ieder geval dat het naar het goede doel gaat! En ik ga zeker niet hier mensen bedriegen inderdaad over de rug van zieke kinderen.
    • caroline29632
      caroline29632
      Black
      Oorspronkelijk gepost door BreakingCold
      Ik snap je punt, en veel posts heb ik inderdaad niet.

Maar op dit moment back ik al 2 personen voor $300,- en heb al met verscheidene backings meegedaan.

Als je meedoet, garandeer ik je in ieder geval dat het naar het goede doel gaat! En ik ga zeker niet hier mensen bedriegen inderdaad over de rug van zieke kinderen.

Sterker nog, dit is misschien nog een goed bewijsdeel:

http://olympia28.nl/index.php/7e-mainmenu-280/wedstrijdverslagen-7e-mainmenu-284/1233-olympia-7-laat-winst-lopen-in-slotfase

Dit heb ik zelf geschreven zaterdagavond.
      En je hebt meerdere accounts? :P
      Daar gaat je betrouwbaarheid dan weer :facepalm: .

Oepsie :( .
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      X(
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Aaargh, je bent me net voor.

Een voetbalteamgenoot welke ik gelinkt heb aan party is vanmiddag op mijn laptop gweest, maar blijkbaar vergeten uit te loggen.

Het hele verhaal heb ik dus inderdaad geschreven. En nee, geen meerdere accounts. Speel najtreg12 op stars en partypoker en m'n vriend breakingcold alleen op party poker.

Maar ik hoef mezelf niet te verdedigen.
      Het is voor een goed doel, de bewijzen zijn geleverd, en ik sponsor zelf ook 20 euro. Dat is het zo'n beetje.
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door RemyAlleenOpDeWereld
      X(
      Als je het niet vertrouwt, wil ik het wel terugstorten.

Maar waarom zou ik hier voor 50e komen liegen? Lijkt me makkelijker om een backing aan te vragen voor een xxx aantal dollar.
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door najtreg12
      X(
      Als je het niet vertrouwt, wil ik het wel terugstorten.

Maar waarom zou ik hier voor 50e komen liegen? Lijkt me makkelijker om een backing aan te vragen voor een xxx aantal dollar.
      Geld maakt mij niet zoveel uit en $2 al helemaal niet, maar multi accounting hier spreekt nou niet bepaald in je voordeel.

Ik hoop ook dat als je het ook echt goed bedoeld dat je die 500 Euro bij elkaar krijgt, maar ik denk niet dat hier op dit forum nog iemand geld stort.

Mocht je wel een fraud zijn was het die $2 ook wel waard :coolface:
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik stort de $2,- terug.

Geen zin in gezeur en ook niet om nog de foto's te gaan posten ook straks.

Close topic
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Lol, nou heb ik ook nog een schuldgevoel .

Je kwartje teveel heb ik je terug gestort.
    • najtreg12
      najtreg12
      SuperModerator
      SuperModerator
      Lol, nou heb ik nog een schuldgevoel ook.
      Don't.

Ik ga er vanuit dat er niet veel response meer komt door de gang van zaken. Dat begrijp ik, want zelf zou ik er dan ook niet meer op ingaan.

Daarom is het het slimst om het topic maar te sluiten en de welles/nietes discussie te vermijden...
    • TheErwin
      TheErwin
      Bronze
      Minder dan $0.50 mag niet? :(
    • darko163
      darko163
      Bronze
      En natuurlijk om niet te veel op te laten vallen dat je blijkbaar twee accounts hebt.
    • Goedemiddag
      Goedemiddag
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door caroline29632
      Mooi doel.

Ga uit van het goede in de mens tot dat het tegendeel bewezen is. =)
    • liessens
      liessens
      Bronze
      Ik geloof hem wel. Waarom zou hij dit voor zo'n kleine bedragen doen, waar BreakingCold mij bijvoorbeeld voor 100dollar staked. Ik kan echter niet echt sponsoren, maar ik ben er van overtuigd dat dit 2verschillende personen zijn en vertrouw hen
    • 1
    • 2