plo8 ATC shoves

• solartje
      solartje
      Bronze
      vroeg me af in plo8 mtt's en sng's, wat zo de kritieke bb/stack is waarin je begint een pak looser FI te shoven / stealen?

ken enkel NLH waar je <13-15bb in LP vrij veel stealed , en 6bb stack beetje de limiet is om ATC te shoven of toch bijna te shoven.
      kweet dat het een vrij algemene vraag is, maar gezien je in plo8 minder achterstaat met ATC, vermoed ik dat je al vroeger shove steals gaat doen .
  • 4 antwoorden
    • RemyAlleenOpDeWereld
      RemyAlleenOpDeWereld
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door solartje
      vroeg me af in plo8 mtt's en sng's, wat zo de kritieke bb/stack is waarin je begint een pak looser FI te shoven / stealen?

ken enkel NLH waar je <13-15bb in LP vrij veel stealed , en 6bb stack beetje de limiet is om ATC te shoven of toch bijna te shoven.
      kweet dat het een vrij algemene vraag is, maar gezien je in plo8 minder achterstaat met ATC, vermoed ik dat je al vroeger shove steals gaat doen .

Oorspronkelijk gepost door solartje
      ATC steals (nog meer dan in nlhe),
      Het zijn 4 kaarten :D
    • solartje
      solartje
      Bronze
      aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ok nu snapk hem.
      dacht al van huh.... :D

AFC en het moest ook NLO8 zijn

<--- vis :facepalm: :f_biggrin:
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      hee hier kan ik denk ik wel bij helpen mijn main game is namelijk nlo8 sit en go en mtt's.

Zoals ik het zie worden er vooral heel veel fouten gemaakt met de handen waar mee geshoved word, bijna niemand weet gewoon hoe verschillende handen het tegen elkaar doen. als je shove om de blinds en antes op te pakken raad ik je dat aan vooral te doen met een hand die zowel een lo en hi potentie heeft zodat de kans dat je bust kleiner is. Dus handen zoals kk23 as25q as34q liefst ds. en vanaf hoeveel bb je moet shoven hangt heel erg af van het toernooi en pay-out structure. uit eigen ervaring heb je minder FE als je minder dan 13bb hebt (als icm niet meespeelt) behalve bij fish. maar lose pushen vanaf 15bb geeft je een edge op het veld.
    • topdammer
      topdammer
      Bronze
      trouwens ik heb zelf volgens mij nog nooit een spot gezien waar je AFC kan shoven in nlo8 met een stack groter dan 3bb