Zal het eindelijk zo ver zijn.

• 27 antwoorden
    • LaughingMan85
      LaughingMan85
      Bronze
      alweer goed nieuws =) Maar het ziet er naar uit dat er nog heel wat zaken op orde moeten gebracht worden vooraleer ze opnieuw kunnen opstarten. Zal zeker nog wel een paar maandjes duren imo
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hier kun je het overigens ook in het Nederlands lezen:

FTP en GBT bereiken akkoord over overdracht bezittingen [updated]

Maar inderdaad weer een positief bericht :s_cool:
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door LaughingMan85
      alweer goed nieuws =) Maar het ziet er naar uit dat er nog heel wat zaken op orde moeten gebracht worden vooraleer ze opnieuw kunnen opstarten. Zal zeker nog wel een paar maandjes duren imo
      Mmh..

ik denk dat ze er nu de deals rond zijn wel vaart achter zullen zetten

time is money immers :) .
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic198926/

ik krijg nog geld van bernard
    • Mrstoney7
      Mrstoney7
      Bronze
      worden we nu 100% uitbetaald? en gaan ze online komen? of is dat nog twijfel en durft iemand te schatten hoelang als?
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Lijkt me wel anders gaat niemand ze een licentie geven. Of een of andere vage licentie waarbij mensen al meteen twijfelen of ze er wel gaan spelen.
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Blijft FTP eigenlijk een prive bedrijf?

Zou sick zijn als we aandelen konden kopen. Snap niet waarom dat in de eerste plaats niet is gebeurd.
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door xXShinryuuXx
      Blijft FTP eigenlijk een prive bedrijf?

Zou sick zijn als we aandelen konden kopen. Snap niet waarom dat in de eerste plaats niet is gebeurd.
      tbh zou ik helemaal geen aandelen willen.
      Ongeacht wat GBT probeert te bereiken blijf ik toch van mening dat de geloofwaardigheid van dat bedrijf serieus is aangetast.
      Als beursgenoteerd bedrijf zal dit enkele downswings meebrengen.
      Ik zeg niet dat ze geen enkel kans maken om te herstellen.
      Ik zeg enkel dat ik van mening ben dat het meer om bingo zou gaan dan om investeren.
      Het zou me in ieder geval verbazen moest FT op de beurs gegooid worden in zo'n fragiele toestand :tongue:
    • Sokzel
      Sokzel
      Bronze
      Maar als je zag wat voor een gigantische cashcow het was/is lijkt FT / Stars me een prima investering. :P
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Sokzel
      Maar als je zag wat voor een gigantische cashcow het was/is lijkt FT / Stars me een prima investering. :P
      je kan ook met $50k aan een Hu tafel gaan zitten en flippen.
      50/50 kans dat je wint(tenzij tegen rogier want dan word het meer 20/80) :P
      Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze de klap zullen te boven komen.
      Ik hoop het wel natuurlijk want de software en games waren wel ok.
      Maar ik vrees ervoor.
      Te veel mensen zijn verhuisd naar een kleinere room en zijner ondertussen ook thuis.
      Ik denk in ieder geval dat het niet DE highstakes room gaat worden dat het vroeger was.
      Minder rake---->minder profit----> minder stockwaarde.
      Zoals ik al zei: neem je geld en ga flippen met isildur.
      Lijkt me meer +ev dan stocks in FTP :P
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      Oorspronkelijk gepost door Sokzel
      je kan ook met $50k aan een Hu tafel gaan zitten en flippen.
      50/50 kans dat je wint(tenzij tegen rogier want dan word het meer 20/80) :P
      Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze de klap zullen te boven komen.
      Ik hoop het wel natuurlijk want de software en games waren wel ok.
      Maar ik vrees ervoor.
      Te veel mensen zijn verhuisd naar een kleinere room en zijner ondertussen ook thuis.
      Ik denk in ieder geval dat het niet DE highstakes room gaat worden dat het vroeger was.
      Minder rake---->minder profit----> minder stockwaarde.
      Zoals ik al zei: neem je geld en ga flippen met isildur.
      Lijkt me meer +ev dan stocks in FTP :P
      Dan kun je ook zeggen dat als je luckboxed je de grote viktor blom geoutplayed hebt of dat hij een luckbox is waar de je hele BR onder ev tegen runt :pokerface:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Veel zal hangen met aanbod wat ze gaan doen met rakeback en evt. retracken. Stel ze staan retracken toe en het loopt paar maanden zonder problemen dan zie ik nog wel kansen voor ze.

Ze blijven rush hebben en als ik lees hoe mensen hier op PS daar al over stuiteren zullen er zeker meer mensen zijn die daarvoor terugkomen.
    • Fabuleuss
      Fabuleuss
      Bronze
      Is er al iets bekend wnr ze terug online gaan eigenlijk (richtdatum) ? Maw wanneer zien wij ons geld terug?
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Iedereen die zegt dat FTP er niet meer boven komt snapt niet hoe gigantisch kut alle andere sites zijn. Behalve PokerStars en Full Tilt stelt de rest gewoon geen fuck voor, Stars en FTP waren de enige sites waar je nog behoorlijke games kon vinden. De reden hiervoor was dat de software gemaakt is voor grinders, tenzij FTP de software veranderd of instabiele verbinding heeft zal het binnen de kortste keren weer net zo groot zijn als na BF.
    • tuffnut
      tuffnut
      Bronze
      Wel listig dat je niets meer hoort over die gast die 100 miljoen gestolen zou hebben..... zullen de grote mannen wel in hun zak gestopt hebben. Voor mij geen FTP meer en een beetje bankroll NOOIT meer op een pokersite laten staan. (Hoewel een bank ook geen garanties geeft)
    • noisecore
      noisecore
      Bronze
      Iedereen die zegt dat FTP er niet meer boven komt snapt niet hoe gigantisch kut alle andere sites zijn. Behalve PokerStars en Full Tilt stelt de rest gewoon geen fuck voor, Stars en FTP waren de enige sites waar je nog behoorlijke games kon vinden. De reden hiervoor was dat de software gemaakt is voor grinders, tenzij FTP de software veranderd of instabiele verbinding heeft zal het binnen de kortste keren weer net zo groot zijn als na BF.
      FTP software was ook nog eens een pak beter dan die van stars imo + rushpoker.

Oorspronkelijk gepost door tuffnut
      Wel listig dat je niets meer hoort over die gast die 100 miljoen gestolen zou hebben..... zullen de grote mannen wel in hun zak gestopt hebben. Voor mij geen FTP meer en een beetje bankroll NOOIT meer op een pokersite laten staan. (Hoewel een bank ook geen garanties geeft)
      http://www.subjectpoker.com/2011/09/doj-moves-to-seize-ftp-board-funds/
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Ik sluit me hier bij aan, FT is wel een site voor de echte grinder. Je merkt pas hoe slechte andere rooms zijn met hun software als je beetje heen en weer switch. Ik ga zeker weer een rol opbouwen op FT als ze weer online komen.
    • Shark774
      Shark774
      Bronze
      Ik sluit me aan bij de laatste 2 posters. :)
    • xXShinryuuXx
      xXShinryuuXx
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door tuffnut
      Afgezien van het rendement dat je verliest? Ik ben nu al een jaartje bezig met Forex, en vergeleken met brokers zijn pokersites echt engeltjes. 9 van de 10 forex brokers zijn gewoon ordinaire dieven.

En ze komen er echt niet mee weg. FTP is sick +EV, en die Tapie mag wel heel erg blij zijn dat die debieltjes het verpest hebben. Het potripper schandaal was vele malen erger omdat op een kutsite gebeurde die altijd een kutsite zal blijven. En die site heeft trouwens nog dezelfde eigenaren.
    • 1
    • 2