set op flop, turn betten of niet?

• pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Besluit hier c / c te spelen op flop, kan dat ie 9 heeft maar ik heb altijd nog outs dus opgeven zit er niet in maar had ik niet beter zelf kunnen betten?

Grabbed by Holdem Manager
      Limit Holdem $0.10(BB) Replayer
      Hero ($6.40)
      BB ($3.51)
      UTG ($2.34)
      UTG+1 ($3.18)
      UTG+2 ($3.03)
      MP1 ($2.90)
      MP2 ($3.94)
      CO ($2.34)
      BTN ($6.66)

Dealt to Hero 7:spade: 7:heart:

fold, fold, UTG+2 calls $0.10, fold, fold, fold, BTN calls $0.10, Hero calls $0.05, BB checks

FLOP ($0.40) 6:diamond: 7:club: 8:spade:

Hero bets $0.10, BB folds, UTG+2 calls $0.10, BTN calls $0.10

TURN ($0.70) 6:diamond: 7:club: 8:spade: T:diamond:

Hero checks, UTG+2 checks, BTN bets $0.20, Hero calls $0.20, UTG+2 folds

RIVER ($1.10) 6:diamond: 7:club: 8:spade: T:diamond: 3:club:

Hero checks, BTN bets $0.20, Hero calls $0.20
  • 3 antwoorden
    • WesleyTheMan
      WesleyTheMan
      Bronze
      je besloot c/c op de turn te spelen bedoel je? :P

Ik had hier de turn wel zelf gebet. Je hebt het initiatief en ik zie niet heel veel 9x in hun range. Als je turn zelf zou betten en dan geraised wordt ben je denk ik eigenlijk altijd wel beat. Op jou bet kunnen slechtere handen nog callen, maar een raise op dit board lijkt mij te vaak een straat.

Ik zou in game zelf bet turn gespeeld hebben en na een raise zou ik downcallen. Maar door wat ik hier boven heb gezegd is b/f hier misschien wel een optie? Vooral omdat de pot hier nog niet zo groot is.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Yup idd op turn ;) .

Tnx voor je blik op mijn!! Wilde je al een je blog voorstellen om handen van andere mensen te bekijken en jouw visie er op te geven. Doe het zelf ook, weet niet alles maar leer er wel veel van. En een beetje discussie kan nooit kwaad.
    • DukeFreedom
      DukeFreedom
      Black
      Standaard tegen unknown ga ik hier voor b/calldown turn. Je kan nog value vangen van pairs en two pairs. Ook moet je een klein beetje protecten tegen een 9 en backdoor flushdraws.

B/f turn is nooit een optie. Ook al is de pot op de turn klein: je hebt maar liefst 10 outs om een full house te behalen. Je moet dus minder dan 1/5 krijgen om te callen en die krijg je. Daarnaast heb je implied odds als je hit, want dan zal je zeker nog 1 en vaak 2 BB eruit halen.

Met goede reads is een c/f op de river unimproved echter wel mogelijk. Ik moet zeggen dat ik dit zelf in m'n spel bijna nooit doe (te veel multitabling), maar het kan tegen de juiste spelers met de juiste reads wel.