WH - Moneybookers

• mvd1978
      mvd1978
      Bronze
      Hallo,

Ik had al eens via een bank wat overgemaakt aan WH maar omdat ik binnenkort ook via Moneybookers wil uitbetalen heb ik via MB geld overgemaakt. Direct daarna keek ik of het als betalingsmogelijkheid was toegevoegd maar zie ik dit:

We are unable to withdraw to one or more of your registered payment methods. Please use one of the suitable withdrawal methods below to withdraw your funds. (Find out why?)

De link in Find Out Why helpt niet echt. Daar staat dan dit:

Why can't I withdraw using my chosen payment method?

Unfortunately the policies of some payment methods mean we cannot always send your withdrawals back to your preferred choice as it will likely be rejected and simply sent back to us.

Please select another of the payment methods on display and try again. Commonly, we will offer you the option of a bank wire or personal cheque if your registered method is unable to accept withdrawals.

Duurt het een paar dagen na de eerste storting van MB voor je met die mogelijkheid uit kan betalen of kan je helemaal niet uitbetalen via MB en alleen via de bank?

Bedankt :f_grin:
  • 1 antwoord
    • Lanfear81
      Lanfear81
      HeadAdmin
      HeadAdmin
      Hey MVD,

Is het inmiddels al opgelost? Een overboeking via Moneybookers moet zeker kunnen, ik heb het zelf ook gedaan namelijk, zowel uit als incashen was geen probleem. :s_cool:

Ik denk dat het inderdaad wel een paar dagen kan duren en je dus niet kunt storten en direct 5 minuten later kunt opnemen. Zo is er namelijk geen tijd om alles te controleren. Over een paar dagen (nu dus :s_evil: ) zou het vermoedelijk geen probleem moeten zijn.