Flush op river na 2 barrels

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Hier ben ik altijd beat of niet?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (7 handed)

Known players:
      MP1:
      $1.65
      MP2:
      $1.33
      MP3 (Hero):
      $4.16
      CO:
      $0.88
      BU:
      $3.09
      SB:
      $2.96
      BB:
      $1.02

Preflop: Hero is MP3 with J, A.
      2 folds, Hero raises to $0.16, CO folds, BU calls $0.16, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.38) 7, T, 4 (2 players)
      Hero bets $0.28, BU calls $0.28.

Turn: ($0.94) 2 (2 players)
      Hero bets $0.70, BU calls $0.70.

River: ($2.34) 8 (2 players)
      Hero checks, BU bets $1.17, Hero folds, BU gets uncalled bet back.

Final Pot: $2.34.
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Ik snap niet wat je probeert te bereiken door op flop en turn te betten. Wanneer je dan een flush hit op de river, denk je dat je beat bent? Je hebt geen stats op villain, maar een aggressieve speler kan hier vaak een bluf plaatsen. Met een nutflushdraw had hij je waarschijnlijk al geraisd op de flop. Nu moet je maar een halfpot bet betalen.
      Als je daarentegen stats heb dat BU een passieve vis is, kun je folden. Maar tegen een passieve vis/calling station had je dan zeker niet op flop en turn moeten betten. Eventueel een cbet, en dan check/fold op turn.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Ik snap niet wat je probeert te bereiken door op flop en turn te betten. Wanneer je dan een flush hit op de river, denk je dat je beat bent? Je hebt geen stats op villain, maar een aggressieve speler kan hier vaak een bluf plaatsen. Met een nutflushdraw had hij je waarschijnlijk al geraisd op de flop. Nu moet je maar een halfpot bet betalen.
      Als je daarentegen stats heb dat BU een passieve vis is, kun je folden. Maar tegen een passieve vis/calling station had je dan zeker niet op flop en turn moeten betten. Eventueel een cbet, en dan check/fold op turn.
      Ik sluit me hierbij aan. Ik zou deze flop nog wel c-betten, aangezien hij bv. een pair zonder :club: nog gaat folden, dus je laat nog wel degelijk betere handen folden.

Op de turn ga ik inderdaad ook voor een c/f (afhankelijk van Villain). Alles wat hij callt op de flop zal hij op de turn ook callen.

As played call ik deze river ook. Je check duidt op zwakte en Villain zal toch geregeld proberen hier de pot op te rapen aangezien die 4e :club: wel degelijk een scarecard is.