Fishyness vs software

• Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Zie hier veel reacties op het forum over dat de 888 software niet goed is, en ook een probleem met jackpot blind posting etc...
      Maar er schijnt wel veel fish te zijn, in hoeverre wegen die tegen elkaar af vroeg ik me dus af?

Iemand die ervaringen op 888 heeft op dit vlak?

Xeno
  • 13 antwoorden
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      zolang je nie hoger dan NL50 speelt, hoef je over die jackpot tafels geen zorgen te maken. naast die jackpotblinds vind ik de software toch een van de betere. er is genoeg traffic en het toornooiaanbod is zeker beter dan vele rooms (op stars na natuurlijk). 888 is toch wel een van de meer fishy rooms. een nadeel is dan wel dat je max 8 tafels kunt spelen.
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door daanvdw
      zolang je nie hoger dan NL50 speelt, hoef je over die jackpot tafels geen zorgen te maken. naast die jackpotblinds vind ik de software toch een van de betere. er is genoeg traffic en het toornooiaanbod is zeker beter dan vele rooms (op stars na natuurlijk). 888 is toch wel een van de meer fishy rooms. een nadeel is dan wel dat je max 8 tafels kunt spelen.
      Is die jackpot niet net 0.50$ per hand en ga je daar dus niet superveel verlies op maken net als je lager speelt dan NL50?

Xeno
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      tot nl50 zijn er nog meer dan voldoende non-jackpot tafels, dus dan geld die extra halve bb niet. btw voor nl50 zou dat maar 0,25$ zijn.
      miss moet je dat nog even checken, maar ik ondervind dat de jackpot tafels gemerkt zijn met een letter j symbool. dus ik gok dat op die andere tafels die extra halve blind niet va toepassing is.
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      ik worstel dus ook met die vraag, ik denk dat je gewoon moet kijken wat je overall per uur verdiend (via je hm1 of hm2 kan je dit zien) en tel hierbij je rakeback per uur op.

Het is een combinatie van veel factoren die bepalen of een site wel of niet goed is voor jou. Ik liep bij pkr bv aan tegen een gebrek aan actie op hogere stakes. 888poker geeft wel veel meer aktie en handen per uur maar er gaat ook nog veel mis door vele sit outs en illegale jackpot blinds die er af gaan. Als ik 6 keer per uur per ongeluk een jp blind betaald kost me dit per uur 3 dollar.

Ik heb nog niet veel vergelijkingsmateriaal dus als ik mijn bonus er uit heb grind ik een keer 3 maanden op party en kijk ik wat ik daar kan verdienen.

Kleine correctie de jp blind is 50 cent op nl100 en nl200. Ik weet niet hoeveel het is op nl10 bv

succes!!!!
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      Ook niet belangrijk hoe zit het met rake, hier zag ik net een mooi overzicht

http://www.pokertableratings.com/poker-rake-analysis
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      ik vind dat teveel toernooien met rebuy/addon is. heb een hekel aan deze toernooien.
    • Grexnl
      Grexnl
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door giraffe1977
      Ook niet belangrijk hoe zit het met rake, hier zag ik net een mooi overzicht

http://www.pokertableratings.com/poker-rake-analysis
      Ze snappen alleen het verschil in euro's en dollars niet. De euro's bij Pokerstars.fr zijn overal het duurste. (http://www.pokertableratings.com/poker-rake-analysis/no-limit-hold'em)
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door KnownStranger
      ik vind dat teveel toernooien met rebuy/addon is. heb een hekel aan deze toernooien.
      Zelfs de wekelijkse "freerolls" zij. Rebuy en addon. Kansloos gewoon. Noem het dan geen freerol
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Oorspronkelijk gepost door hoedinie
      Oorspronkelijk gepost door KnownStranger
      Zelfs de wekelijkse "freerolls" zij. Rebuy en addon. Kansloos gewoon. Noem het dan geen freerol
      Inderdaad..
    • dailytear
      dailytear
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon
      Is die jackpot niet net 0.50$ per hand en ga je daar dus niet superveel verlies op maken net als je lager speelt dan NL50?

Xeno

over jackpotblinds:
      de jp tafels beginnen pas op 100nl. meedoen aan de jackpot kost een halve bb. dat is dus $0.50 op 100nl. om niet mee te spelen in de jackpot dien je de jp ckeckbox (onder in het scherm van iedere tafel) uit te vinken. je moet dit meteen doen als je aan tafel bent gaan zitten. zelfs als je nog niet in de hand gedeeld bent kun je al voor de jp betalen, maar je kunt alleen meedingen naar de jp als je bent ingedeeld (dit zijn de beruchte illegale/gestolen jp-blinds). als je een paar k hebt gespeeld op 100nl wordt het een automatisme om bij het zitten gaan de jp uit te vinken. ik heb inmiddels aardig wat kunnen oefenen, maar het overkomt meer dan 1x per 1000 handjes. je kunt van elkaar zien wie meedingt naar de jp, dit is handig, want dat zijn voor 90% vissen.

grootste minpunten 888:
      :diamond: geen auto-sit-out-next-bb
      :diamond: geen auto-sit-in-next-bb
      :diamond: maximaal 8 tafels
      :diamond: voor full ring nagenoeg geen traffic op 6/20/30/50200nl (FR alleen actie op 2/10/100nl)
      :diamond: mijn grootste ergernis: uit de wachtlijst voor een tafel geknikkerd worden. oh, daar heb ik zo'n fnuikende kuthekel aan - hier, ga maar zitten, u bent aan de beurt, oh nee toch niet, achter aansluiten maar weer...

qua software geef ik echter wel de voorkeur aan 888 boven ipoker (titan/wh/770 etc) en party, maar niet boven stars en full tilt (rip)
    • Xenophon
      Xenophon
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door dailytear
      Oorspronkelijk gepost door Xenophon

Xeno

over jackpotblinds:
      de jp tafels beginnen pas op 100nl. meedoen aan de jackpot kost een halve bb. dat is dus $0.50 op 100nl. om niet mee te spelen in de jackpot dien je de jp ckeckbox (onder in het scherm van iedere tafel) uit te vinken. je moet dit meteen doen als je aan tafel bent gaan zitten. zelfs als je nog niet in de hand gedeeld bent kun je al voor de jp betalen, maar je kunt alleen meedingen naar de jp als je bent ingedeeld (dit zijn de beruchte illegale/gestolen jp-blinds). als je een paar k hebt gespeeld op 100nl wordt het een automatisme om bij het zitten gaan de jp uit te vinken. ik heb inmiddels aardig wat kunnen oefenen, maar het overkomt meer dan 1x per 1000 handjes. je kunt van elkaar zien wie meedingt naar de jp, dit is handig, want dat zijn voor 90% vissen.

grootste minpunten 888:
      :diamond: geen auto-sit-out-next-bb
      :diamond: geen auto-sit-in-next-bb
      :diamond: maximaal 8 tafels
      :diamond: voor full ring nagenoeg geen traffic op 6/20/30/50200nl (FR alleen actie op 2/10/100nl)
      :diamond: mijn grootste ergernis: uit de wachtlijst voor een tafel geknikkerd worden. oh, daar heb ik zo'n fnuikende kuthekel aan - hier, ga maar zitten, u bent aan de beurt, oh nee toch niet, achter aansluiten maar weer...

qua software geef ik echter wel de voorkeur aan 888 boven ipoker (titan/wh/770 etc) en party, maar niet boven stars en full tilt (rip)
      Dit verduidelijkt veel!
      Bedankt, mss toch eens vragen voor die 8$ gratis en eens zelf bekijken dus :)
      Wou weten als het de moeite waard was om heel die ID check te doen voor die 8 bucks...

Xeno
    • daanvdw
      daanvdw
      Bronze
      als je een storting gaat maken altijd eerst even chatten met support! vragen welke bonussen ze je kunnen geven en vooral wat aandringen. had ik eens een bonus gekregen die ik moest vrijspelen en een gratis paar $'s. zeiden ze me de volgende keer dat die bonus niet meer bestond... na wat aandringen heb ik die dan toch gekregen ;)
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      als je een storting gaat maken altijd eerst even chatten met support! vragen welke bonussen ze je kunnen geven en vooral wat aandringen. had ik eens een bonus gekregen die ik moest vrijspelen en een gratis paar $'s. zeiden ze me de volgende keer dat die bonus niet meer bestond... na wat aandringen heb ik die dan toch gekregen ;)
      en als ze vragen "how much would you like to deposit" antwoord dan altijd een stuk minder dan je van plan bent. Ze geven je dan een bepaalde hoeveelheid bonus. Daarna stel je de vraag "how much bonus will i get if I deposit X$" en dan noem je het echte bedrag. Bijna altijd krijg je meer bonus$ :)