Wie helpt me HEM2 installeren op laptop? 10$ reward :)

• darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Wie wil me helpen bij het installeren van HEM2 op mijn laptop?

Ik heb al -tig pogingen gedaan maar de ene keer importeert hij geen handen , de andere keer doet postgrsql weer niks...en ik begin ondertussen lichtjes te tilten.

Ik wil er 10$ voor betalen aangezien ik denk dat iemand met wat kennis dit in een kwartier - een half uur verdiend heeft. Geld kan via neteller, pokerstars of ipoker overgezet worden.

Add me on skype: darko1631
  • 8 antwoorden
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Ik denk dat belangrijk is dat je je database wachtwoord etc hebt. Anders krijg je die 127.000.1 foutmelding ofzo, en dan is het pas echt kut.
      Verder zou ik eens kijken of al je importmappen correct zijn, zodat er wel degelijk handen zijn die hij kan vinden.
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik heb eerst geprobeerd HEM2 te installeren zonder postgrsql, die stond er namelijk op door HEM1. Daarna bleek hij geen handen te importeren, dus dacht ik dat de connectie naar de database niet goed was.

Daarom wou ik postgrsql opnieuw installeren, aangezien ik toch alle handen op mijn desktop heb staan. Maar na het uninstallen van postgrsql deed eigenlijk niks het meer. Opnieuw installeren lukt niet, en ik ben nu echt letterlijk al de hele dag bezig met dit probleem... tkost me straks 600 euro als ik die laptop op de grond gooi :facepalm:
    • Copymeistrr
      Copymeistrr
      Bronze
      Hmm, heb eigenlijk geen idee. Is postgres er volledig van? Dan zou je deze logischerwijze weer moeten kunnen installen?

Ik hoop dat iemand je hier beter kan helpen dan mij. :facepalm:
    • pollentier
      pollentier
      Bronze
      op site van pokertracker staat er een hele guide hoe je postgresql volledig kan verwijderen. Ik zou die handleiding eens volgen want met gwn te 'uninstallen' kom je er niet...

daarna gwn heel de boel herinstalleren imo...hopelijk heb je niet al 20x gedaan wat ik nu zeg. Succes nog!
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      postgresql volledig verwijderen (eerst met software verwijderen, dan overbleven mappen, dan een hijackthis log maken en postgresql weer verwijderen) dan alles van hm1 en hm2 verwijderen op dezelfde manier. dan hm2 opnieuw downloaden/installeren.

ik had hetzelfde probleem en dit werkte bij mij!
    • yasminn
      yasminn
      Bronze
      ik wil je wel helpen op skype ofzo, maar wel pas na 11en. heb je voor de zekerheid even toegevoegd! hoef er natuurlijk geen geld voor :)
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Dank je voor de reacties allemaal!

Hoedini heeft me uit de brand geholpen!!! We hebben echt meer dan een uur zitten werken aan dat ding en ik heb zowat alle hoeken en programma's van mijn computer gezien. Het was dus geen standaard-klusje (ask Hoedini).

Yasmin, ik heb je toegevoegd aan mijn skype. Ik ben ondertussen wel al geholpen, maar het feit dat je je hulp aanbiedt stel ik ook zeer op prijs. Wie weet kan ik eens wat voor jou doen ;) .
    • hoedinie
      hoedinie
      Bronze
      deze keer was het ietsje meer als "de standaard dingetjes"
      blij om te horen dat er weer een tevreden HEM gebruiker bij is. Zo jammer dat ze postgresql zijn blijven gebruiken daar bij HEm maar goed... wie weet bij versie 3