vraagje over BRM; BI's

• martyk32
      martyk32
      Bronze
      Hi allemaal,

het is me nu bijna gelukt met neteller om dat geld bij partypoker eraf te halen. nu gaat dat naar absolute poker
      en het minimale dat ze aanbieden is NL10

een fikse verhoging voor mij ^^ van NL4 en NL2 en nu heb ik straks 225 dollar op die site

Ik zat dus al te denken, omdat ik met een midstack speel kom ik op ongeveer 45Buyin'

Mij lijkt van wel dat dat voldoende moet zijn, maar wat raad die BRM aan? ik heb dat artikel vlgns mij nml niet

En mb heeft iem. nog tips voor me als je een limietje omhoog gaat? Die sklansky zei in zon boek dat het misschien handig kan zijn om je in het begin goedkoper in te kopen om beter gevoel te krijgen voor dat geld, maar dan zal ik SS doorgaan en dat beviel me niet helemaal. Dus die optie valt af. dacht wel aan een kleinere midstack, tegen SS aan.
      Wat dat betreft begin ik weer even blanco. Op titan had ik er nog grote moeite mee in het begin. als ik 4BB raisde dacht ik verdorie... dat is 20BB op NL2 en 10BB op NL4 :D .

Maar goed nu kan ik dus niet anders als ik naar AP ga. AP heeft een hele mooie first deposit actie -> 100% erbovenop tot 500D en mijn doel is in het begin heel simpel: quitte spelen en wennen aan die limiet. Maar het zal wel loslopen uiteindelijk.

Dus als iem. me tips & en 1 antw. kan geven, heel graag!
      GL ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

greetz
  • 8 antwoorden
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      regel 1: Speel nooit op absolute poker, die zijn het valse spel nog niet bekomen.
      regel 2: Ga naar FTP, Titan of Mansion voor ook leuke bonussen
    • NLDPeter
      NLDPeter
      Bronze
      Ben geen fan van spelen met een midstack. Je hebt alle moeilijke beslissingen van bigstack, maar je zal nooit een echt grote pot winnen. Maarja, je meot het niet zien in geld maar in BB.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      "regel 1: Speel nooit op absolute poker, die zijn het valse spel nog niet bekomen."

Sharkking, Meen je toch niet serieus?! ik hoorde van die potripper, maar dat was toch meer een soort interne hacker en om veel geld? Maar verder is die AP wel betrouwbaar toch? Zeker om die kleine bedragjes dacht ik zelf...

Kvond dat altijd een hele fijne site om op te spelen.
      En ik dacht dat dat rigged een fabeltje was, waar alleen mensen als ik op klaagden.
      kspeel nu sinds tijden een ochtendje op partypoker waar je btw ook amper op kan multitablen. Ik zou zweren dat die rigged is en ik schiet altijd gauw op tilt daar (zal ook wel door de onbenullige poppetjes komen en al die onthouden suckouts.) Maar tis gewoon die interface en die mensen zn te hoge bets met hun vaak belachelijke handen waardoor ik het echt niet kan waarderen daar,

Is volgens jou AP rigged? en dan dat echte geknoei met kaarten? Want AP is volgens mij nog vrij groot, op welk vlak vals spel?
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      AP gaat geloof ik samen met nog een andere poker gigant binnen kort, deze andere gigant heeft ook al een claim aan de broek gekregen.

Als ik jou was zou ik gewoon naar FTP/Stars/Party gaan.
      Dat zijn voor mij de sites waar ik op wil spelen. FTP heeft een fijne lay out, als je die van PokerStrategy gebruikt:
      Table Lay out

Daarnaast ben ik geen voorstander om een site rigged te noemen. Dat zeggen alleen de spelers die denken dat ze alleen suck outs krijgen. Probeer maar eens te bekijken hoevaak je zelf een suck out geeft. Vaak zat. Alleen de handen die je verliest komen harder aan dan die je wint.
    • martyk32
      martyk32
      Bronze
      is misschien wel interessant -> FTP, stars, enz. hebben die ook zo'n mooie 100% first deposit bonus?

dat is eigenlijk de hoofdreden voor mij, naast dat ik het op absolute altijd wel naar mijn zin had qua layout e.d. en dat zon interne man daar in was gehacked kunnen ze weinig aan doen sinds hij daar ook gewerkt had en ze hadden dat toch netjes uitgezocht dacht ik,

Wat was dat precies voor claim van die andere pokergigant dan? Kzal er nog eens over nadenken btw met AP btw..

Al heb ik ook zoiets van ik speel daar dan NL10... met dat hele collusion en al dat andere, op die hogere niveau's is dat toch meer van toepassing dacht ik zelf als je toch wilt valsspelen.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      1) Download de Full Tilt Poker Software en installeer deze
      2) Maak een account aan met de bonus code "PSVIP" en doe een storting. Voor je eerste storting krijg je een 100% bonus (tot $600)
      3) Vul je Full Tilt Poker Player ID in bij je PokerStrategy profiel. Anders kunnen we de StrategyPoints niet linken aan je PokerStrategy account.

Ik zweer bij Stars en FTP(my opinion i guess)
      Je moet je natuurlijk niet laten beinvloeden :)
    • helemaalnicks
      helemaalnicks
      Bronze
      En ik dacht dat dat rigged een fabeltje was, waar alleen mensen als ik op klaagden.

pokersites zijn niet rigged!

Maar absolute poker wel. Wat zij hebben gedaan is hun clientele (hun spelers) oplichten. De interne hacker was de baas of de broer vn de baas, en was dus gewoon dikke zware oplichting. NL10 zal niet rigged zijn, maar het zal niet door de pokercommunity gewaardeerd worden als je daar gaat spelen, vooral omdat er zo gruwelijk veel sites zijn die NL10 aanbieden, waarbij je ook nog het voordeel heb dat je ps punten verzamelt.

Voor nl10 zou ik niet naar FTP gaan. Wel goede sites voor nl10 zijn:

titan, everest, unibet, party, stars, interpoker, etc etc etc. Oftewel, mijn mening, alle pokerstrategy sites behalve FTP.
    • Sharkking89
      Sharkking89
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door helemaalnicks

pokersites zijn niet rigged!

Maar absolute poker wel. Wat zij hebben gedaan is hun clientele (hun spelers) oplichten. De interne hacker was de baas of de broer vn de baas, en was dus gewoon dikke zware oplichting. NL10 zal niet rigged zijn, maar het zal niet door de pokercommunity gewaardeerd worden als je daar gaat spelen, vooral omdat er zo gruwelijk veel sites zijn die NL10 aanbieden, waarbij je ook nog het voordeel heb dat je ps punten verzamelt.

Voor nl10 zou ik niet naar FTP gaan. Wel goede sites voor nl10 zijn:

titan, everest, unibet, party, stars, interpoker, etc etc etc. Oftewel, mijn mening, alle pokerstrategy sites behalve FTP.
      Voor nl10 idd nog niet, maar daarna is FTP wel aantrekkelijk vanwege de rakeback