Gamble wakker worden na 3 maanden weer een handje

• giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      lol zie dat het hier al 3 maanden doodstil is, daar gaan we even verandering in brengen. Wil aankomend tijd iedere dag 2 max 3 handjes posten per dag posten:D :D

Even wat praktische vragen over handjes posten

hoe maak ik zo'n spoiler ding ? heeft iemand daar een code voor?

is er in hm2 een optie om snel de stats van de villain te kopieren?

welke export configuratie is het bestem, dit us nu de pokerstrategy config die lijkt wel ok of is er een betere, ik zie zoveel opties?

Preflop maak ik een misclick want dacht dat er 2 limpers waren maar helaas is het er 1. MP speelt 52-8 over 62 handen.

Op de flop maak ik een potsize raise omdat het board redelijk wet is en deze vis zijn range hier zelfs nog wel eens overpairs en oesd kan hebben.

Turn slaat nergens op dus bet weer potsize om zelfde reden als hierboven.

River vindt ik dan super lastig pot is 16,50 en de vis heeft nog zeg maar 40 achter.
      Board is gepaired en ik vraag mij af welke slechtere handen mij nog gaan callen?

Bet fold, bet call of check behind?

Hero (CO): $118.65 (118.7 bb)
      BTN: $137.61 (137.6 bb)
      SB: $98.88 (98.9 bb)
      BB: $100.21 (100.2 bb)
      UTG+1: $104.35 (104.4 bb)
      UTG+2: $100 (100 bb)
      MP1: $47.13 (47.1 bb)
      MP2: $98.82 (98.8 bb)
      MP3: $59.78 (59.8 bb)

Preflop: Hero is CO with 7 6
      2 folds, MP1 calls $1, 2 folds, Hero calls $1, 2 folds, BB checks

Flop: ($3.50) 6 9 7 (3 players)
      BB checks, MP1 bets $1, Hero raises to $6.50, BB folds, MP1 calls $5.50

Turn: ($16.50) 3 (2 players)
      MP1 bets $2, Hero raises to $16.87, MP1 calls $14.87

River: ($50.24) 9 (2 players)
      MP1 checks, Hero ????
  • 8 antwoorden
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zou hier behind checken. Uit zijn gemiste draws haal je toch geen value meer en ik zou niet weten uit welke slechtere handen je nog value kan halen.
      Daarnaast zie ik nu ook niet echt een mogelijkheid om betere handen te laten folden... vandaar... :)
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      Waarom isoleer je niet pre? veel vissen spele toch fit ore fold dus kun je ieder board plus ev halfpot cbetten.

Ass played moet je wel behind checken omdat hij bijna niks slechter kan callen.
      Je zult redelijk vaak beste hand hebben maar wil niet zeggen dat je dan moet value betten.
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      Oorspronkelijk gepost door Gamblewhitme
      Waarom isoleer je niet pre? veel vissen spele toch fit ore fold dus kun je ieder board plus ev halfpot cbetten.

Ass played moet je wel behind checken omdat hij bijna niks slechter kan callen.
      Je zult redelijk vaak beste hand hebben maar wil niet zeggen dat je dan moet value betten.
      Even gegoogled want ik snap al die engelse termen niet zo goed. Ik kwam op deze 2 plaatjes uit ?( ?(

[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnjwyEcROfaBqLfA_9WFcWcM4T13Z3dnQ0p5voSo44bIjruyT6[/img]

Over de hand; preflop lijkt me isoleren een stuk beter, ook wanneer er 2 limpers zijn.

Op de river snap ik niet waarom je zou willen betten wanneer je denkt dat zijn range vooral overpairs+oesd zijn. Ik denk eigenlijk niet dat hij veel overpairs heeft, TT+ is een sterke hand en met 52/8 kan hij wel iets raisen en is de kans groot dat hij die raist. Het lijkt me vrij standaard om daar gewoon te checken tegen hem, je beat echt niks van valuehanden, zelfs 87 beat jou nu en omdat hij waarschijnlijk niet van folden houdt lijkt de kans me klein dat hij 88 of A7 ofzo fold. Je beat nog wel bijna al zijn drawsop T7 en 87 na, dus er is ook niet veel van zulke handen die hij fold wanneer je bet.
    • Gamblewhitme
      Gamblewhitme
      Black
      haha ja je weet dat mijn engels niet zo sterk is. vooral schrijven :facepalm:

maar lijkt me een dure steen :f_cool:

en die kont, tja.... :f_mad:
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Lol Yoghi :D
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      ik heb idd behind gechecked maar ik mis soms voor mijn gevoel nog value op de river maar dit is idd een spot dat dit niet het geval is.

Iemand nog antwoord op

hoe maak ik zo'n spoiler ding ? heeft iemand daar een code voor?

is er in hm2 een optie om snel de stats van de villain te kopieren?

welke export configuratie is het bestem, dit us nu de pokerstrategy config die lijkt wel ok of is er een betere, ik zie zoveel opties
      ?
    • giraffe1977
      giraffe1977
      Bronze
      heeft google.nl komt hier mee

:D :D
    • Yoghi
      Yoghi
      Black
      adsflkj

en dan zonder de spaties

Die tomaat is wel een held, jammer genoeg kom ik nooit zulke tomaten tegen :(