NL4 priced in preflop, flopped flush

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Ik krijg hier preflop 4.5:1 odds dus ik ga deze suited onegapper nooit folden. Ik flop de flush, bet redelijk stevig om te protecten tegen betere draws & er wordt geraised. Eerlijk gezegd zie ik hem dit doen met: 33/88, two pairs en de nut flushdraw of A met een decent flushdraw erbij. Flushes zie ik villain hier meestal niet raisen want hij is nogal fishy (zag hem met set al 2 keer flop en turn check/callen om dan de river te donkshoven) & zijn stats waren 24/15 dus hij kan werkelijk vanalles hebben hier?

Is mijn shove correct? Een call zie ik niet zitten want ik moet protecten tegen de NFD en eventuele boats, en een fold tegen deze vis zie ik echt niet zitten.

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP2:
      $5.68
      MP3:
      $4.25
      CO:
      $4.76
      BU:
      $4.13
      SB:
      $1.14
      BB (Hero):
      $4.62
      UTG1:
      $5.00
      UTG2:
      $3.66
      MP1:
      $1.38

Preflop: Hero is BB with 7, 9.
      UTG2 posts deadblind, UTG1 folds, UTG2 checks, MP1 folds, MP2 raises to $0.20, MP3 folds, CO calls $0.20, BU calls $0.20, SB folds, Hero calls $0.16, UTG2 folds.

Flop: ($0.88) 3, A, 8 (4 players)
      Hero bets $0.66, MP2 folds, CO folds, BU raises to $1.32, Hero raises to $4.42, BU calls $2.61.

Turn: ($9.23) A (2 players)

River: ($9.23) 6 (2 players)

Final Pot: $9.23.
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Je zit wel in een multiway pot, maar uit positie zal ik 97s toch folden. Vaak ga je door je slechte positie weinig value halen als je de flop hard hit. Als villains slechte fishes zijn kun je natuurlijk wel callen.

Flop perfect gespeeld voor de redenen die je zelf noemt.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door ninjaconsul
      Je zit wel in een multiway pot, maar uit positie zal ik 97s toch folden. Vaak ga je door je slechte positie weinig value halen als je de flop hard hit. Als villains slechte fishes zijn kun je natuurlijk wel callen.

Flop perfect gespeeld voor de redenen die je zelf noemt.
      Hier sluit ik me bij aan. Als je weet dat de fish makkelijk afstacken, dan zou ik hier ook wel callen. Als ze agressief zijn en niet zo vaak naar de SD gaan, dan fold ik hier ook wel preflop.

Op de flop speel je de hand prima!