NL4 AA tegen vis - shove op flop

• kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Deze vis had een note omdat hij 30/4 was (speel zonder stats, maar tijdens sessiereviews maak ik notes van spelers die qua stats eruit springen)
      Hij shoved de flop, ik snapcall. Ik kom hier vaak JJ/QQ/KK tegen of sets in dit soort situaties, easy call of niet?

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.04 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
      MP3:
      $4.68
      CO:
      $6.07
      BU:
      $5.11
      SB:
      $4.62
      BB:
      $3.13
      UTG1:
      $13.18
      UTG2:
      $6.00
      MP1 (Hero):
      $4.99
      MP2:
      $3.10

Preflop: Hero is MP1 with A, A.
      2 folds, Hero raises to $0.16, MP2 calls $0.16, 2 folds, BU calls $0.16, 2 folds, BB folds.

Flop: ($0.54) 8, 2, 7 (3 players)
      Hero bets $0.48, MP2 raises to $2.94(All-In), BU folds, Hero calls $2.46.

Turn: ($6.42) 8 (2 players)

River: ($6.42) 4 (2 players)

Final Pot: $6.42.
  • 2 antwoorden
    • ninjaconsul
      ninjaconsul
      Bronze
      Je zal hier tegen een bepaalde vissen vaak winnen. Ik zou je toch aanraden met een HUD te spelen. 30/4 zegt hier niet zoveel. Preflop is hij zeer passief, als zijn Agression Factor ook erg laag is, kun je folden, tenzij je gemerkt had dat hij de voorbije handen aan het tilten was.
    • darko163
      darko163
      Bronze
      Je kan inderdaad beter spelen met stats, als je ze hebt...kan je ze ook beter gebruiken.

De ene fish is inderdaad niet gelijk aan de andere. Je hebt er die heel graag een flopje willen bekijken, maar vervolgens gewoon folden als ze niet de nuts hitten (bij wijze van spreken). En je hebt er ook die veel handen spelen en afstacken met bijna alles.

Deze fish lijkt toch eerder passief, aangezien hij maar 4 pfr heeft. Als je stats hebt dat hij passief is, dan zou ik hier zeker een fold kunnen vinden. Een hand zoals KK kan je eigenlijk al uitsluiten, want die wordt preflop wel gereraised. Dan rest de vraag nog of hij handen zoals 99/TT/JJ/QQ zo speelt. Ik denk eerlijk gezegd dat dat vaak niet zo zal zijn...dus een fold lijkt me hier zeker niet verkeerd. Het zou me niet verbazen als hij hier een set of two pair laat zien.