as played, zou je nog callen??

• rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      No Limit Holdem Tournament
      PokerStars
      4 Players
      Hand Conversion Powered by weaktight.com
      $1.32+$0.18

Stacks:
      CO robotov (2,555)
      BTN N.H.77 (8,808)
      SB sandsack020 (6,818)
      BB rogervieri (8,819)

Blinds: 150/300 Ante 25

Pre-Flop: (550, 4 players) rogervieri is BB 9:diamond: J:diamond:
      1 fold, N.H.77 calls 300, sandsack020 calls 150, rogervieri raises to 1,200, N.H.77 folds, sandsack020 calls 900

Flop: Q:diamond: 2:club: 8:club: (2,800, 2 players)
      sandsack020 bets 1,100, rogervieri calls 1,100

Turn: 5:heart: (5,000, 2 players)
      sandsack020 checks, rogervieri checks

River: 9:heart: (5,000, 2 players)
      sandsack020 bets 2,100, rogervieri folds

Final Pot: 7,100

sandsack020 wins 7,100 (net +2,675)

rogervieri lost 2,325
      N.H.77 lost 325
  • 10 antwoorden
    • MoneyStef
      MoneyStef
      Bronze
      Denk dat je dit beter in de tournament judge sectie vraagt... Je ziet hier in de cash game sectie te posten...
    • darko163
      darko163
      SuperModerator
      SuperModerator
      Ik zal even vragen om deze te verplaatsen :)
    • Toxicgod
      Toxicgod
      Bronze
      done
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Waarom raise je hier oop?

as played fold ik eigenlijk gwn de flop.

River zie ik hem gwn zelden nog een 8x hebben. Dus ik denk dat je op de river gwn beat bent.
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      iedereen fold dus de river?
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Met deze stacksizes wil ik echt niet OOP postflop gaan spelen. Ik had preflop zeker gecheckt.

As played shove ik zeker de flop.
      Je hebt veel fold equity en een mooie hand die altijd wel redelijk wat equity kent tegen zn calling range.

Door gewoon te callen word je hand meteen minder sterk.
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
      Met deze stacksizes wil ik echt niet OOP postflop gaan spelen. Ik had preflop zeker gecheckt.

As played shove ik zeker de flop.
      Je hebt veel fold equity en een mooie hand die altijd wel redelijk wat equity kent tegen zn calling range.

Door gewoon te callen word je hand meteen minder sterk.

Ik begrijp dat zen donk hier wss niet veel hoeft te betekenen, maar ik zie hem met 23bb en zoveel geinvesteerd in de pot gewoon niet veel meer folden als je gaat shoven.

Ik denk niet dat je hier bvb een flushdraw laat folden. heel mss ng een 8x, maar denk ik ook niet echt, Qx obv niet, 99+ ook niet, maar dat zou hij wss niet limpcall spelen.

Wat ik me dus afvraag is welke range van handen je mensen hier ziet donken en dan opgeven met die stacksize. Als hij nu de stack had van de bu denk ik dat je play vaker zou werken.
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Je hebt wel een punt Bill maar toch zou ik alsnog voor een shove gaan.
      Net omdat hij zo short is commit je jezelf ook hard door gewoon te callen.
      Je zal dan heel vaak de turn ook moeten callen en zo verlies je fold equity die je op de flop had kunnen creeeren. Folden vind ik ook niet echt een optie gezien je toch aardig flopt en zijn donkbet niet zo sterk hoeft te zijn.

Welke lijn zou jij nemen dan en waarom?
    • BillClinton
      BillClinton
      Bronze
      Ik zou idd zoals je zei ook checken, 3 way zou ik folden op zen donkbet.

Zoals de hand hier is gespeeld weet ik het zelf niet goed. Ik vraag me gwn af wat zen donkbetrange hier gaat zijn en wat hij dan nog gaat folden als je shoved. Je hebt gelijk dat zen range hier niet zo sterk hoeft te zijn, maar ik vraag me af of je er ng FE op gaat hebben.

Ik zou nooit de flop gwn callen voor alle duidelijkheid. Maar ik neig gwn meer naar een fold. Maar het kan perfect zijn dat je nog fe hebt op de donkbetter en dan vind ik een shove weer beter:D

Nuja als je 9 J en 10 een out zijn+ ng backdoors en eventueel wat fe is shoven wss best. Maar ik zoek gwn een range die hij daar donkbet en dan nog gaat folden en ik kan niet veel bedenken:) .
    • EliasVeritas
      EliasVeritas
      Bronze
      Ik kan me perfect volgen in wat je zegt Christof en toch speel ik meestal zo hard mogelijk terug tegen donkbets. Anders vind ik het gewoon vrij exploitable omdat je in deze spot gewoon zon groot deel van je range zult moeten folden.
      Hij steelt als het ware de cbet van je en dat laat ik gewoon niet graag gebeuren.

Veel spelers, goed en slecht zijn ook echt wel capabel om dat met pure crap te doen. Het feit dat ik dus wel cva equity heb tegen z'n range is genoeg voor mij om het erin te stampen.

Hou er ook gewoon rekening mee dat je 4handed zit, en dat hij na een limp van de BTN, de SB complete en dan jou raise callt. Als ik hier goed rekening mee hou is het voor mij een easy shove omdat zn range op de flop zo wijd is dat hij gewoon echt niet vaak moet besluiten om te bluffen met zn air, om hier toch heel wat air in zn rang te hebben.