Uitcashen [ PS.be]

• 11 antwoorden
    • Lamapalooza
      Lamapalooza
      Bronze
      Je kiest toch hoeveel je laat uitbetalen? Of bedoel je nadat het geld is omgezet in euro's? Want dat weet ik niet. Maar normaal gezien als je uitcasht krijg je al je geld. Je betaalt Stars al door buy in fees en rake dus ze houden niets meer af.
      Misschien moet je je vraag wat verduidelijken.
    • daleetpork
      daleetpork
      Bronze
      ik bedoel de overheid (belastingen). Moet ik hier rekening mee houden?
    • oscaar10
      oscaar10
      Bronze
      Is voorlopig nog heel onduidelijk maar gaat sowieso pas van start vanaf januari dus nu kan je alles zonder problemen oplossen.
    • Horemanske
      Horemanske
      Bronze
      750 over :D
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Ja, je kunt gewoon het bedrag uitcashen dat je wil hoor.
    • shevas7
      shevas7
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door oscaar10
      Is voorlopig nog heel onduidelijk maar gaat sowieso pas van start vanaf januari dus nu kan je alles zonder problemen oplossen.
      wat bedoel je hiermee precies? wat gaat er in januari pas van start?
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      De nieuwste belastinginformatie vind je hier:

Staten-Generaal over Belgische kansspelwetgeving

Oorspronkelijke informatie + overzicht hier:

Poker in België - Belastingsinformatie

Nieuwsberichten hier:

Oorspronkelijk nieuwsbericht belastinginformatie

Meest recente nieuwsbericht belastinginformatie

Dat laatste heeft dus nu als toevoeging gekregen dat FOD Financiën in principe niet tegen een zelfde regeling online is, als bij offline spelen.

Nog vragen? Stel ze gerust!
    • Jefke112
      Jefke112
      Silver
      Ja, maar mijn vraag is, gaat er nu nog iets in orde geraken 'voor' januari 2012? Iedereen spreekt nu van deze datum, maar we gingen er toen nog vanuit dat al die vergaderingen voor het einde van dit jaar gingen plaats vinden.

Maar blijkbaar hebben deze dus nog niet plaatsgevonden wat mij doet vermoeden dat de belastingregel pas later ingevoerd zal worden.

Ik vermoed eerder dat de 'echte' regels in de loop van de volgende maanden pas zullen bekend gemaakt worden?

Wrsch gaan we dan nog taxfree kunnen spelen tot de dag dat de wet effectief van kracht is?( bv gelijk bij het rake systeem dat ze orgineel van waren?)

Tenzij ze weer met een kutregeling komen met hun %, en dan met terugwerkende kracht gelijk ze het nu gedaan hebben?...
    • fortunewheel
      fortunewheel
      Bronze
      taxfree bestaat niet in ons land vrees ik
    • Jefke112
      Jefke112
      Silver
      Nog een vraagje.

Ik heb in het verleden met bankkaart geld gestort op ps, daarna met neteller en daarna weer met bankkaart.

Als ik nu wil uitcashen gaat het volgens mij enkel met bankkaart vermits dit de laatste betaalmethode was(zo staat het toch op de site van ps zelf, en ook als ik op uitcashen klik).

Moet ik dan bv gewoon 10 euro via neteller terug op PS storten en kan ik daarna bv 5000 dollar gewoon met neteller uitcashen?

Volgens mij wel hé?
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Jefke112
      Nog een vraagje.

Ik heb in het verleden met bankkaart geld gestort op ps, daarna met neteller en daarna weer met bankkaart.

Als ik nu wil uitcashen gaat het volgens mij enkel met bankkaart vermits dit de laatste betaalmethode was(zo staat het toch op de site van ps zelf, en ook als ik op uitcashen klik).

Moet ik dan bv gewoon 10 euro via neteller terug op PS storten en kan ik daarna bv 5000 dollar gewoon met neteller uitcashen?

Volgens mij wel hé?

moneybookers en netteller hebben voorang op je bankrekening.
      Normaal gezien kan je alles uitcashen rechtstreeks naar netteller.
      Maar je kan eens proberen te doen.
      Gewoon niet bevestigen als je niet daadwerkelijk wil uitcashen.
      Dan krijg je normaal de keuze's te zien die voor jou van toepassing zijn :D