1$ PPS Christmas Battle! (registratie open!)

• Poll
    • Welke datum komt jou het beste uit voor dit toernooi?

• 10
        2de Kerstdag: 's Avonds
        63%
      • 4
        Ander (specifieer via reply)
        25%
      • 1
        2de Kerstdag: 's Middags
        6%
      • 1
        Eerste Kerstdag: 's Avonds
        6%
      • 0
        Eerste Kerstdag: 's Middags
        0%
      Totaal: 16 Stemmen
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      Deze maandag, 26 December 2011 om 20.00 uur op PokerStars is er een private toernooitje enkel voor PokerStrategyleden.

De buy-in bedraagt 1.10$ (1$+0.10$)
      registratie staat al open dus je kan al registreren.

Hoe kan je jezelf registreren?
      Dit toernooi staat bij de homegames van PokerStars onder de groep PokerStrategy Poker Squad.

als je nog geen member bent van deze groep, kan je je bij deze groep aanmelden door de stappen te volgen in deze thread: Pokerstrategy Poker Squad NEW

Eventuele vragen kunnen hieronder gepost worden.
      veel plezier en succes iedereen!
  • 21 antwoorden
    • LgnDe
      LgnDe
      Bronze
      Hoi, ik zou dit ook leuk vinden.
      Tournament met PW'tje is door het bestaan van de homegames op PokerStars niet nodig. Er bestaan al een paar clubs met nederlandstalige leden. Je moet in het forum is rondneuzen, echter is geen enkel van deze 'home games clubs' actief.
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      Of gewoon een homegame :)

Gewoon een NL10 cashgame ofzo. Ik wil mijn huis/chips/pokertafel wel beschikbaar stellen voor een dagje, wel eerst nog even fixen met de ouders dan. Als er genoeg respons op komt wil ik wel iets organiseren - zou wel in Het schone belgenland zijn, het land van waas om precies te zijn
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      niet al te veel respons zal dus niets worden denk ik :P
    • kingbroos
      kingbroos
      Bronze
      no problemo, ik zou mijn geld toch maar wegdonken :)
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Hier vind je grootste homegame van PokerStrategy voor NL-BE community voor zover ik weet althans.

Pokerstrategy Poker Squad NEW

Geen idee of je nog lid kunt worden; ik kan namelijk geen leden (dit kan Amnesia85) toelaten en weet niet hoeveel leden er max kunnen zijn. Info die ik op site kan vinden is max 50 leden maar limieten kunnen omhoog. Maar geen idee hoeveel mensen er lid zijn, doe er namelijk bar weinig mee maar zo een toernooi lijkt me mooie mogelijkheid om het stof van de groep af te halen :s_evil: .

Ik heb wel rechten om toernooi te maken voor de leden. Dus als je wilt maak ik wel iets aan. Geef me wat meer info over tijd, buy in, variant en ik zal eens kijken of ik iets kan aanmaken voor je. Meestal komt er wel interesse als er maar echt iets concreets geregeld wordt ;)
    • Amnesia85
      Amnesia85
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door pcbeem
      Hier vind je grootste homegame van PokerStrategy voor NL-BE community voor zover ik weet althans.

Pokerstrategy Poker Squad NEW

Geen idee of je nog lid kunt worden; ik kan namelijk geen leden (dit kan Amnesia85) toelaten en weet niet hoeveel leden er max kunnen zijn. Info die ik op site kan vinden is max 50 leden maar limieten kunnen omhoog. Maar geen idee hoeveel mensen er lid zijn, doe er namelijk bar weinig mee maar zo een toernooi lijkt me mooie mogelijkheid om het stof van de groep af te halen :s_evil: .

Ik heb wel rechten om toernooi te maken voor de leden. Dus als je wilt maak ik wel iets aan. Geef me wat meer info over tijd, buy in, variant en ik zal eens kijken of ik iets kan aanmaken voor je. Meestal komt er wel interesse als er maar echt iets concreets geregeld wordt ;)

Dit :f_biggrin: Als je je naam vermeld hier of je meld je aan en als naam geef je je pokerstrategy nickname door laat ik je toe ;)
      Probleem was dat er teveel niet leden waren binnen geglipt en dat kunnen we niet hebben :p Max is trouwens 100 leden ;) denk dat we nog zo'n 30 plaatsen hebben. Naast de 50 man die zich aangemeld hebben zonder nickname te vermelden en daardoor dus in wacht staan.
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Als ik site van Stars zo lees is dit max op te hogen maar goed we horen dus wel je plannen Stranger. Ik kan me voorstellen dat mensen op 2e Kerstdag 's avonds best wel even zin hebben om toernooitje te spelen.
    • Krulle37
      Krulle37
      Bronze
      Ik wil gerust wel een kleine mtt spelen onder de nederlandstalige community. :)
    • Pstrats
      Pstrats
      Bronze
      Oorspronkelijk gepost door Amnesia85
      Probleem was dat er teveel niet leden waren binnen geglipt en dat kunnen we niet hebben :p
      Ligt er maar net aan. Als ze een bb/100 van -30 hebben zouden ze toch meer dan welkom moeten zijn om wat homegames te komen spelen :s_biggrin: .
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      had eigenlijk meer gewoon een toernooitje op pokerstars in gedachte IPV een homegame (als ik het goed begrijp is dat we allemaal naar iemands huis gaan en daar wat spelen?).

had zo wel iets in gedachten:

vrijdag 23 december (rekening houdend met kerstavond en kerstdag)
      of vrijdag 30 december (rekening houdend met nieuwjaars avond en dag)

no limit hold'em 9 seated
      buyin: 2$ max 3$ (zodat zo veel mogelijk mensen kunnen meedoen)
      blinds omhoog elke 10minuten
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Stars heeft tijdje geleden homegames opgezet om zulke toernooien te regelen (zie ook thread die ik je eerder gaf). Je hoeft geen toernooi met ww te maken maar binnen de groep kan er een toernooi worden gemaakt en leden kunnen daar dan aan meedoen. Kortom dit is niet een homegame in de zin van naar iemand toegaan maar gewoon op Stars.

Zie link voor meer info: http://www.pokerstars.com/poker/home-games/

Meld je aan voor de homegame en dan zal ik wat voor je inplannen. Belangrijk is dan wel dat je lid bent van de groep anders kun je niet joinen.

Misschien leuker idee om gewoon kleinere MTT te doen (desnoods met minimale BI voor de lol) dan zit je iig niet aan een max aantal deelnemers vast? Als andere mensen iets anders in gedachte hebben hoor ik het graag dan kunnen we kijken of we ergens tot kunnen komen.

Heb je ook ff ook ff op Skype toegevoegd praat wat makkelijker ;) .
    • TimPS
      TimPS
      Bronze
      Leuk initiatief dit! Heb even een poll toegevoegd, zodat jullie een geschikt tijdstip vinden!
    • rogervieri
      rogervieri
      Bronze
      Kerst blocked by family :facepalm:

Als dit een 'vast patroon' word (homegames met leden van PokerStrategy), wil ik wel graag een keer mee spelen.

Ik ben een 40/60 verlies spelende reg :f_biggrin:
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Kan altijd iets vasts opgezet worden bijv. iedere zondagavond als er maar genoeg animo is. En dat is op lange termijn vaak lastig volgens mij.
    • AdJag
      AdJag
      Gold
      Doe ook wel mee, maar liefst niet op zondag want dan zijn er reeds vrij veel interessante tornooien ...
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Mocht je nog datum aan willen geven, wees er dan snel bij.

Ik ga morgen kijken waar het meeste op gestemd is en op dat tijdstip een toernooi openen.
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      *bump*

registratie is open, zie allereerste post
    • pcbeem
      pcbeem
      Moderator
      Moderator
      Nog 40 minuutjes en helaas maar 2 deelnemers.

Als er nog wat meer volgen ga ik ook wel joinen maar met 3 man is niet leuk :( .
    • KnownStranger
      KnownStranger
      Totaal
      idd als er niet genog zijn, schrijf ik me ook uit, maar schrijf je alvast in, dat er weinig ingeschreven staan schrikt mensen mss af om niet mee te doen...
      en als iedereen hetzelfde denkt en ik schrijf me pas in als er meer zijn, lukt het natuurlijk niet
    • 1
    • 2